Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Zapowiedź ''Dotyku ciemności'' + moja rekomendacja


Już 1 lipca swoją premierę będzie miał ''Dotyk ciemności'' C.J. Roberts.

To nie jest kolejna książka o perwersjach, które chcielibyście powtórzyć w zaciszu własnej sypialni. To książka o tym, czego na pewno nie chcielibyście doświadczyć. Bezwzględnie penetruje najciemniejsze zakamarki ludzkiej psychiki i stawia pytania o granicę między nienawiścią a oddaniem, między oprawcą a ofiarą.

Caleb, człowiek o tragicznej przeszłości, która pozbawiła go ludzkich odruchów, uprowadza osiemnastoletnią Livvie i szkoli ją na seksualną niewolnicę. Ma stać się narzędziem zemsty, która pozwoli Calebowi rozliczyć się z przeszłością. Mężczyzna rozpoczyna tresurę Livvie, a ona, wciągnięta w niebezpieczną grę, całkowicie podporządkowuje się swojemu oprawcy. Caleb nie przewidział jednak,
że między nim a dziewczyną pojawi się uczucie. Czy jednak relacja zrodzona z przemocy ma szansę przetrwać?
 
Silna dawka emocji i szokujące sceny zabiorą Cię w świat mrocznej erotyki. Gęsta atmosfera powieści odurza i na długo pozostaje w pamięci.

Ostrzegamy: lektura niewskazana dla osób o słabych nerwach.


***

Moja krótka rekomendacja znalazła się na wewnętrznej stronie okładki książki:

Dziękuję wydawnictwu Czwarta Strona za ten zaszczyt.

Oprócz mojej opinii, widnieje także rekomendacja Angeliki z bloga: Lustro rzeczywistości. Na dniach na pewno pochwali się swoim sukcesem. 
Ja już teraz z całego serca gratuluję!


Jesteście zainteresowani tym tytułem?
Moja recenzja niebawem.
Zapraszam też do polubienia fan page ''Dotyku ciemności'' na Facebooku:klik

90 komentarzy:

  1. Super, dziewczyny! Gratuluję Wam obu i tym prędzej sięgnę po książkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz już jestem zainteresowana tym tytułem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki! :) ja nie jestem przekonana, bo zazwyczaj nie sięgam po takie książki, ale kto wie.. :) fajnie zobaczyć na okładce znajomą recenzentkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wiem, że to nie Twój ulubiony gatunek, ale mimo wszystko polecam :)

      Usuń
  4. Opis jest bardzo intrygujący i na pewno będę chciała sięgnąć po tą książkę :))
    Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała fabuła jest rewelacyjna, więc gorąco zachęcam do lektury.

      Usuń
  5. Gratulacje :). Zapowiada się ciekawie choć nie wiem czy to lektura dla mnie. Poczekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Recenzja niebawem, wtedy się przekonasz, czy lektura w Twoim guście czy też nie.

      Usuń
  6. Gratulacje!! Jestem bardzo ciekawa książki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. A książkę polecam- mocna, fascynująca rzecz.

      Usuń
  7. Gratuluję:) Bardzo czekam na tę książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję okładki - i znowu kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Ano kuszę, kuszę :) Zatem ulegnij :)

      Usuń
  9. Gratuluję rekomendacji :). Już nie mogę się doczekać aż zabiorę się za czytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Też jestem ciekawa jak odbierzesz ''Dotyk ciemności''. Mam nadzieję, że pozytywnie.

      Usuń
  10. Gratuluję dziewczyny! Ja jestem świeżo po lekturze i mogę zdradzić, że książka jest po prostu obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i Tobie, i Angelice! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, szalejesz z tymi rekomendacjami ;-) Po raz kolejny serdecznie gratuluję :-*
    I jestem strasznie ciekawa opinii. Z jednej strony książka trochę mnie przeraża, ale z drugiej strasznie intryguje!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak szaleć to szaleć :)) Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      A książkę polecam. Co prawda jest przerażająca, ale jednocześnie na swój sposób - fascynująca.

      Usuń
  13. Świetnie, Cyrysiu! Kolejny sukces! Wielkie i zasłużone gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję kolejnego z rzędu sukcesu!
    A co do książki, to ja się chętnie skuszę. Przekonałam się do tego typu literatury, także w najbliższym czasie będzie trzeba ją namierzyć ;)

    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Cieszę się, że mam zamiar poznać ''Dotyk ciemności''. Myślę, że się nie zawiedziesz.

      Usuń
  15. Kolejna rekomendacja na okładce - moje gratulacje! Wiem, co to za radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Oj radość, radość - niesamowita :)

      Usuń
  16. Gratuluję kolejne rekomendacji.

    Erotyk to gatunek po który staram się sięgać coraz rzadziej, więc na ten tytuł raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Szkoda, że nie skusisz się na ''Dotyk ciemności, ale nic na siłę.

      Usuń
  17. Chyba się skuszę. Widzę,że to erotyk inny niż wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się, bo to naprawdę mega mocny erotyk. Takiego zapewne jeszcze nie czytałaś.

      Usuń
  18. Po książkę raczej nie sięgnę, bo to nie mój gatunek, ale gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i nie namawiam. Niemniej jednak dziękuję za nadesłane gratulacje

      Usuń
  19. Gratulacje:) I śliczne zdjęcie zdobi ten post:)
    Niestety, jak wiesz, w erotykach się raczej nie lubuję, ale cieszę się z Twojego sukcesu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje i słowa uznania pod adresem mojego zdjęcia.
      Wiem, że nie gustujesz w erotykach, dlatego nie namawiam na niniejszą lekturę.

      Usuń
  20. Książka nie do końca w moim guście, ale gratuluję sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i nie namawiam. Ale dziękuję za nadesłane gratulacje

      Usuń
  21. Gratuluję i przyznam, że nie mogę się doczekać czytania :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Ja też jestem ciekawa jak odbierzesz tę książkę.

      Usuń
  22. Gratuluje serdecznie i juz nie moge doczekać się recenzji! Osobiscie obawiam się trochę tej książki po ostrzeżeniu od wydawcy. Z drugiej strony to moze jakis chwyt marketingowy...na mnie działa bo mimo lekkich oporów chce ją przeczytać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Recenzja bliżej premiery, czyli już niebawem :)
      To nie żaden chwyt marketingowy - książka jest naprawdę przerażająca.

      Usuń
  23. To musi być niezwykle podniecająca książka. I gratuluję Cyrysiu kolejnej rekomendacji, Angelice również! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej przerażająca :) Mam nadzieję, że niebawem sama się o tym przekonasz.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje :)

      Usuń
  24. Ależ cudne zdjęcie zrobiłaś! Gratuluję kolejnej rekomendacji na okładce, idziesz jak burza! Wspaniale! Ale książka kolejny raz nie dla mnie, erotyki to nie moja bajka ;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja fotografia przypadła ci do gustu :)
      Dziękuję też za nadesłane gratulacje. Wiem, że erotyki to nie twoja bajka, więc nie nalegam.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Gratuluję rekomendacji na okładce. Jeżeli mi się to kiedyś przydarzy to moją rekomendację zapewne znajdziesz na środku do czyszczenia toalet lub na opakowaniu papieru toaletowego. Pesymizm górą! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Nie bądź taką pesymistą. Trzeba wierzyć, że szczęście niebawem się do Ciebie uśmiechnie :)

      Usuń
  26. Gratulacje, ale książka znów kompletnie nie w moim typie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje :)
      Szkoda, że książka ne w Twoim typie, ale rozumiem i nie namawiam.

      Usuń
  27. Jaka ładna prezentacja. :-) Chętnie sięgnę po tę książkę, jak tylko uporam się z egzaminami. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podoba :)
      A książkę gorąco polecam - naprawdę mocna rzecz.

      Usuń
  28. bardzo mnie zaciekawiłaś, czekam z niecierpliwością na recenzję :D.
    _______________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzadko sięgam po książki o takiej tematyce, ale Twoja krótka opinia ogromnie mnie zaciekawiła, a to zdjęcie jest świetne ;P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja rekomendacja wzbudziła Twoje zainteresowanie. Mam nadzieję, że cała książka przypadnie ci do gustu.

      Usuń
  30. Gratuluję kolejnego sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba książka nie dla mnie, ale gratuluje umieszczenia rekomendacji na finalnej wersji książki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nalegam jeśli nie jesteś zainteresowana książką.
      Niemniej jednak dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  32. Przede wszystkim gratuluję!Niby nie moje klimaty, ale niezwykle mnie zaintrygowała ta książka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. A książkę oczywiście gorąco polecam!

      Usuń
  33. Gratuluję! A książką naprawdę chyba muszę się zainteresować, bo do tej pory nie miałam pojęcia, że bohaterka będzie tak młoda! Koniecznie będę musiała poznać tą pozycję. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. A książkę polecam gorąco - naprawdę warto!

      Usuń
  34. mogę tylko gratulować i cieszyć się z Tobą! zawsze moje serce się raduje jak osiągasz jakiś sukces! Trzymam kciuki by było ich więcej! I pamiętaj: nie daj się ;) Takie rzeczy udowadniają kto tu ma rację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nadesłane gratulacje i za cudne słowa, które dodają mi skrzydeł. Raz jeszcze dziękuję za całego serca!!!

      Usuń
  35. Wiadomo kiedy będzie cz.2? Książka mega!!! Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero co była premiera pierwszego, więc wydawnictwo musi trochę odczekać :)
      Ale jak tylko dowiem się o przybliżonej dacie premiery drugiego tomu, to od razu dam znać.

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...