Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 19 czerwca 2015

Wyniki konkursu z ''Co, jeśli...''

Zgodnie z obietnicą podaje wyniki konkursu, w którym do wygrania była książka ''Co, jeśli...'' Rebecca Donovan, objęta moim patronatem medialnym.

Maszyna losująca poszła w ruch.... Wygrała: Milka
 
Gratuluję zwyciężczyni!

32 komentarze:

  1. Gratuluję!
    Sama jestem po lekturze (jutro recenzja) i mój egzemplarz poszedł już świat zyskiwać dalsze grono czytelników! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A było tak blisko :)

    Gratuluję wygranej Milce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację :-). A tak blisko moje nazwisko jest ;-) ajjj

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach szkoda, że przegapiłam konkurs :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie, lektura fantastyczna, więc zwyciężczyni na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje serdecznie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam się do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni. W ogóle gratuluję tym, którzy mają szczęście w losowaniach, bo ja jakoś nie mam. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamila, gratulacje! Książeczka jest cudowna i jak tylko skończysz, to koniecznie musimy o niej pogadać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Również gratuluję. Dobra książka :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...