Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 18 czerwca 2015

Zapowiedź ''Włoskiej symfonii'' Agnieszki Walczak-Chojeckiej


1 lipca swoją premierę będzie miała ''Włoska symfonia'', najnowsza powieść Agnieszki Walczak-Chojeckiej.


Opis fabuły:
Marianna Wisłocka, nieśmiała flecistka, ma talent, urodę i wielkie marzenie. Chce skomponować niezwykłą symfonię. Od swojej akademickiej nauczycielki dziewczyna otrzymuje propozycję występów w słonecznej Italii z orkiestrą słynnego Antonio Balamonte.
Nie wie, że promotorka wiąże z nią pewne plany. 


Ekscentryczny i charyzmatyczny Antonio od pierwszych chwil fascynuje Mariannę, która godzi się na pięć kroków wtajemniczenia. Pod batutą Maestra, wśród wspaniałych krajobrazów włoskiego wybrzeża Amalfi zmysły Marianny budzą się do życia. Dziewczyna odkrywa świat namiętności, o jakim nigdy nawet nie śniła. 


Jednak jak długo można żyć pełną piersią, nie ponosząc konsekwencji? Każda gra musi kiedyś się skończyć. Zwycięzca jest tylko jeden.
Chyba, że prawdziwą symfonię odegra miłość.


„Włoska symfonia” to erotyczna opowieść o kobiecych zmysłach i pasji tworzenia. Romantyczna i zarazem współczesna. Jak zawsze w swoich powieściach Agnieszka Walczak-Chojecka zaprasza czytelnika w fascynującą podróż, i tę rzeczywistą, i tę w głąb kobiecej duszy.

Moja króciutka rekomendacja znalazła się na tylnej okładce ''Włoskiej symfonii''. Bardzo dziękuję Wydawnictwu Filia za ten zaszczyt


Poprzednie książki autorki: ''Dziewczyna z Ajutthai. Niezbyt grzeczna historia'' oraz ''Gdy zakwitną poziomki'', wywarły na mnie bardzo pozytywne wrażenie. A jak było tym razem? Recenzja niebawem.
 
A Wy jesteście zainteresowani tym tytułem? 

81 komentarzy:

  1. Gratuluję rekomendacji!! :) Nad książką się jeszcze zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. A książkę gorąco polecam!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  3. Gratuluję rekomendacji i prawdopodobnie przeczytam książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      A książkę koniecznie przeczytaj, bo naprawdę warto!

      Usuń
  4. Wypożyczyłam właśnie z biblioteki inną książkę tej autorki, więc jeśli mi się spodoba, na pewno przeczytam kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoje wrażenia z lektury, choć wierzę, ze będą pozytywne :)

      Usuń
  5. Serdeczne gratulacje :-) To niewatpliwy zaszczyt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Masz rację - to wielki zaszczyt, z którego ogromnie się cieszę.

      Usuń
  6. Serdeczne gratulacje:)
    Nie wiem jeszcze, jak pisze ta autorka, ale chętnie bym to zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      A twórczość autorki z całego serca polecam. Myślę, że się nie zawiedziesz.

      Usuń
  7. Kusisz, kusisz ;) Poczekam na recenzję, choć z drugiej strony mam wszystkie powieści z tej serii i niemal wszystkie były dobre (poza jednym, masakrycznym wyjątkiem) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie są to do końca mojej klimaty. Czekam na Twoją recenzję. Może ona mnie przekona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć nie są to Twoje klimaty, to jednak śmiem przypuszczać, że ''Włoska symfonia'' przypadnie ci do gustu. Polecam zaryzykować.

      Usuń
  9. Gratuluję wyróżnienia :) Czekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Recenzja niebawem.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Super! A ja czekam na Twoje wrażenia z lektury :)

      Usuń
  11. Hmm.. czy się skusze? jeszcze nie wiem ;)

    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo zainteresowana tą pozycją :))
    Na pewno będę wypatrywać jej premiery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy. Życzę udanych poszukiwań.

      Usuń
  13. Gratuluję ogromnie! Cieszę się, że na Twoim koncie tak szybko pojawia się tyle sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Też się cieszę, że wydawnictwa i autorzy obdarzają mnie tak wielkim zaufaniem. Oby tak było już zawsze :)

      Usuń
  14. Książka raczej nie dla mnie ale z całego serca gratuluję tego wyróżnienia!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, dlatego nie namawiam.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  15. Gratuluję! Ja jednak po książkę nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Rozumiem - nic na siłę.

      Usuń
  16. Ja nie, ale siostra czytała obie i nie może doczekać się tej premiery. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Paulinie się spodoba :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  17. Czekam na nią i na pewno kupię zaraz po premierze (-: Gratuluję (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i życzę niezapomnianych wrażeń podczas lektury.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  18. Może się okazać ciekawa. Gratuluję wyróżnienia!
    http://inmyconstellation.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi na słowo - na pewno jest ciekawa. Więcej niebawem w mojej recenzji.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  19. Gratuluję!
    A po tę książkę chętnie sięgnę, czas na coś przyjemnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Cieszę się, że sięgniesz po ''Włoską symfonię'' - to świetny wybór :)

      Usuń
  20. Do tej pory wszystkie książki z serii z tulipanem mnie zachwyciły, więc i po tę na pewno sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ''Włoska symfonia'' także cię zachwyci. Jestem o tym mocno przekonana.

      Usuń
  21. przepiękna okładka!
    gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka faktycznie cudna :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  22. Jak miło, gratuluję :)
    Fabuła brzmi intrygująco, ale na taką literaturę zdecydowanie muszę mieć nastrój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Masz rację - fabuła jest intrygują i pełna emocji oraz pasji. Gorąco polecam.

      Usuń
  23. Kompletnie nie mój typ :D Ale gratuluję rekomendacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, dlatego nie namawiam.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  24. Gratuluję kolejnego miejsca na okładce książki, idziesz jak burza! Natomiast książka zupełnie nie w moim guście czytelniczym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje :)
      Szkoda, że książka nie w twoim typie, ale może kiedyś z czystej ciekawości daj jej szansę? A nuż ci się spodoba :)

      Usuń
  25. Ale okładka cudna ! Gratuluję sukcesu i jestem zainteresowana książką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również okładka urzeka - cud, miód, malina :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  26. Wow, gratulacje Cyrysiu! No, coś takiego to nie byle co. Twoja ciężka praca zostaje ponownie doceniana! Sama pozycja to nie moje klimaty, niemniej jeszcze raz gratuluję.
    Być może kiedyś też doznam tego niesamowitego uczucia docenienia :)
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nadesłane gratulacje. Też cieszę się, że są ''ludzie'', którzy doceniają moją pasję i jestem im za to ogromnie wdzięczna.
      Mam nadzieję, że Ty także doświadczysz kiedyś tego wspaniałego wyróżnienia. Trzymam za to w kciuki.

      Usuń
  27. To nie moje klimaty, jak pewnie się domyślasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że z całą pewnością wygospodaruję trochę czasu na ten tytuł ;) Gratuluję fragmentu na okładce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie znajdź czas na tę lekturę - na pewno tego nie pożałujesz.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  29. Gratuluję, ale ja się raczej nie skuszę - to nie mój typ powieści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Rozumiem i nie namawiam.

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...