"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 8 czerwca 2015

Wywiad z Alkiem Rogozińskim

Zapraszam na zapowiadany kilka dni temu wywiad z Alkiem Rogozińskim, w bardzo oryginalnej formie :)

      
                                                                                       ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  Serdecznie dziękuję Alkowi Rogozińskiemu za poświęcenie swojego czasu i udzielenie Nam ciekawego i nietypowego wywiadu.  

Składam także gorące podziękowania wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie i zadali autorowi pytania.  


Nagrodę w postaci książki: ''Ukochany z piekła rodem'' otrzymują:

Małgorzata P
Daga Błaszczyk
Asia Cuber

Gratuluje zwyciężczyniom i pozdrawiam!!!

cyrysia 

32 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się taka forma wywiadu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z taką formą wywiadu. Dziękuje za wygraną życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Fajny pomysł takiej formy wywiadu. Widać, jak zabawnym jest człowiekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcom :) Świetny pomysł na wywiad.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wywiad ;) pomysł z video genialny! Bardzo dziękuję za wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam książek autora, ale może w przyszłości to nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na wywiad :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Siedzę sobie na dworze, jem sernik na zimno i słucham ciekawego wywiadu - czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To fantastyczne, że autor naprawdę chcę wyjść do swoich fanów i nie ukrywa się jedynie za swoją powieścią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wywiad, który chętnie wysłuchałam.
    Z niecierpliwością będę wyczekiwała książki.
    Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha! A to cwany pisarz. Zamiast klepać odpowiedzi na lapku, to odpowiedział ustnie. Szybko, a dla nas interesująco! Gratuluję wygranym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę dni wcześniej napisałem 221 odpowiedzi na czacie :) ręka mi wysiadła - gardło działało :) Pozdrawiam - Alek

      Usuń
  12. Widać, że pisarz chce mieć kontakt z czytelnikiem nawet i ten wizualny!
    Brawo dla niego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wywiad w innej formie, ale jak zawsze bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna forma :) Jak zwykle gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz chyba widzę u Ciebie wywiad w formie filmiku :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten pan sprawia przemiłe wrażenie ;) faktycznie oryginalny wywiad, na dodatek skoro wcześniej nie widział pytań, wypadło jeszcze lepiej ;)
    P.S. Haha "wiało, piździło" :D
    "dobry pisarz to wariat, tylko wariat może w tych czasach pisać" - śmieszne, okrutne i prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i powinnam się wstydzić tego, ale nie znałam wcześniej tego autora... Ale tak, zdecydowanie milej ogląda się niż czyta! Tym bardziej, że można słuchać słów Pana Rogozińskiego i jednocześnie skupiać się np. na piciu herbatki ;) Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ale ciekawa forma wywiadu. Pan Alek jest bardzo kreatywny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, inaczej, ale równie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo spodobała mi się taka forma wywiadu, świetny pomysł :)) Po wysłuchaniu nie mam wyjścia, jak tylko zamówić książkę i przeczytać! Pan Alek robi bardzo sympatyczne wrażenie, przyjemne było wysłuchać wszystkich odpowiedzi :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo spodobał mi się ten wywiad :))
    Gratuluję zwycięzcom :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa forma wywiadu .Pan Alek wydaje się być naprawdę bardzo sympatyczną i przyjazną osobą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam na fanpage'u autora, że szykuje w "nietypowy" sposób odpowiedzieć na pytania. :)
    bardzo mi się podoba taka forma wywiadu :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...