Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 20 maja 2016

BOOK TOUR - ZAPISY: poznaj twórczość Haliny Kowalczuk

  Moi Drodzy,
 
mam dla Was niespodziankę!

Przygotowałam dla blogerów (książkowych, kosmetycznych, modowych etc.) Book Tour z książką:

 ,,Pałacyk za mostem'' Haliny Kowalczuk.

Bardzo lubię twórczość pani Haliny, dlatego pragnę abyście i Wy zapałali do niej sympatią.


Stąd pomysł na dzisiejszą zabawę :)


 ~ * ~

    Zasady przystąpienia do Book Tour:

Chęć przystąpienia do akcji proszę zgłaszać do 25 maja do godziny 24.00 w komentarzach pod tym wpisem.
 
 Następnie 27 maja wylosu 10 - 15 osób, które przystąpią do akcji Wędrująca książka. Wtedy też poproszę o Wasze dane adresowe.

W razie jakichkolwiek pytań - proszę pisać śmiało.

~~ * ~~ 
 
 CZAS START!!!

18 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę udział! 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuje się :-)
    bukroom.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    martucha180@gmail.com
    www.atramentowomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! <3
    zaczytanamarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia. Tym razem sobie odpuszczę Book Tour.

    OdpowiedzUsuń
  6. a czy ja, jeśli mam tylko konto na LC mogę wziąć udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnej lektury dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemnej lektury dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zazdroszczę :) Ja niestety nie wezmę udziału bo sesja już wisi nade mną i nauka do egzaminów czeka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim przyjdzie Twoja kolej, to ze 2 miesiące zleci ;) Zatem może jednak się skusisz?

      Usuń
  10. Ja się piszę :-) www.wogrodzieksiazek.blogspot.com
    e-mail: klaryska89@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się zgłaszam!!!www.cecyliarodzinaidom.blogspot.com
    e-mail: cecy44@wp.pl
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo bym chciała, więc się zgłaszam!
    e-mail: majeczka241@interia.pl
    http://czytamybokochamy.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja też biorę udział :-)
    monikastanislawska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się:))
    kasienka780@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Troszkę się spóźniłam ale jeszcze może mam szansę na załapanie? :)

    Zgłaszam się
    aniar991@gmail.com
    http://rosti367-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...