Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 25 czerwca 2016

ZAPOWIEDŹ: ,,W ogień'' Ewa Seno - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,W ogień'' Ewy Seno.

~~ * ~~

Premiera 7 lipca 2016 r. 
Czasem przyjaźń jest ważniejsza niż wszystko inne.

Emma i Em są nierozłączne już od przedszkola. Nic nie jest w stanie ich rozdzielić, dopóki jedna z nich po śmierci swojego ojca nie musi wyjechać z matką za ocean. W tym czasie drugą dosięga najmocniejszy cios…

Na co byś się zdecydowała, gdyby ogarnęła cię rozpacz czarniejsza niż piekło? Czy dla pomszczenia śmierci przyjaciółki podjęłabyś współpracę z… diabłem?

Em to zrobiła. A potem… wszystko się zmieniło. 
  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Zapraszam również do polubienia fanpage Ewy Seno: klik


Zamów książkę przed premierą: klik
 
 Recenzja już na dniach. 
Będą też inne niespodzianki :) 

  Jesteście zainteresowani tym tytułem?

36 komentarzy:

  1. Okładka przyciąga wzrok, fabuła kusi. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, okładka jest nieziemska. Sama fabuła także ;)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  2. Super, że masz tyle fajnych książek pod patronatem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Ja to sobie na razie odpuszczę Seno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Pamiętam Twoje recenzje serii ,,Tatuaż z lilią'', dlatego nie będę namawiać na twórczość Ewy Seno.

      Usuń
  4. Jeśli nie będzie wątków fantastycznych to kto wie, poczekam na recenzję.

    Gratuluję patronatu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to książka coś w stylu paranormal romance, więc siłą rzeczy są wątki fantastyczne, ale od razu uprzedzę, że w żadnen sposób nie drażnią swoją ,,nierealnością'' ;)

      Usuń
  5. Piękna okładka- te ogniste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem dziewczyna na okładce idealnie odzwierciedla postać główniej bohaterki ;)

      Usuń
  6. Gratuluję kolejnego patronatu ;) Na razie nie jestem specjalnie przekonana, poczekam na Twój wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Recenzja już jest, ale wstawię ją bliżej premiery. Mam nadzieję, że jednak skusisz się na tę książkę.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mnie również okładka urzeka. Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  8. Tym razem to raczej pozycja nie dla mnie ;) Gratuluję jednak patronatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i nie nalegam. Niemniej jednak dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  9. Opis intryguje, ale poczekam jeszcze na Twoją recenzję. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję patronatu i czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Recenzja ukaże się bliżej premiery.

      Usuń
  12. Bardzo piękna okładka. Gratuluję patronatu. Opis wydaje się ciekawy. Ostatnio zainteresowałam się troszkę fantastyką, więc jeśli będą takie wątki to jak najbardziej ta książka powinna przypaść mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również okładka zachwyca.
      Dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje.
      Książka należy do gatunku fantastyki, ale moim zdaniem każdy znajdzie tu coś dla siebie.

      Usuń
  13. No to czekam na premierę:) Będę mieć prezent urodzinowy:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje:) Tak nie a propos tej, ale z Czwartej Strony: fajnie brać do ręki książki, na której widnieje Twoje logo:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...