Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 17 czerwca 2016

ZAPOWIEDŹ: Zapach wspomnień - Ewelina Kłoda

Kochani, 
 
4 lipca odbędzie się premiera książki ,,Zapach wspomnień'' - Eweliny Kłody.
 

   Miałam przyjemność przeczytać tę powieść przedpremierowo i napisać rekomendację na okładkę. 
 
Dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka za ten zaszczyt.
 

 Opis fabuły:

Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym, jak wiele wspomnień budzą w nas zapachy? Jak często przywracają pamięć? O tym właśnie przekonają się bohaterki „Zapachu wspomnień” – trzy matki i trzy nastoletnie córki.
 
Grażyna po bolesnej stracie usiłuje na nowo odbudować swoje życie; Basia każdego dnia zmaga się z przemocą psychiczną ze strony męża, a rozwiedziona Małgorzata romansuje z młodszym od siebie mężczyzną. Po nieoczekiwanej wyprowadzce z rodzinnego miasta nastoletnia Alicja pragnie odnaleźć sens w nowej rzeczywistości; niepewna siebie Patrycja po cichu marzy, by przystojny kolega z klasy zwrócił na nią uwagę, a buntownicza Ela jest gotowa na naprawdę wiele, byle tylko znaleźć się w centrum zainteresowania. Tych sześć wyjątkowych kobiet i dziewcząt na swojej drodze do szczęścia będzie musiało powalczyć z własnymi słabościami i demonami przeszłości.
 
„Zapach wspomnień” to wielowątkowa i barwna opowieść o przeznaczeniu i stracie, o problemach rodzinnych i trudnych wyborach, o pierwszych rozczarowaniach i drugich szansach.

  ~~ * ~~

Skusicie się? Gorąco polecam!
Zapraszam też do polubienia fanpage autorki: klik.

36 komentarzy:

  1. Dam się namówić. Chętnie przeczytam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Na pewno się nie zawiedziesz, bo ta książka jest po prostu wyjątkowa.

      Usuń
  2. Jestem zaintrygowana. Będę się rozglądać za tym tytułem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak polecasz, to na pewno będę oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością będziesz. Mogę Ci to wręcz zagwarantować.

      Usuń
  4. Zapowiada się bardzo interesująco. Gratuluję rekomendacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w rzeczywistości jest bardzo, bardzo interesująco. Polecam!!!

      Usuń
  5. Skuszę się na tę powieść bardzo chętnie:)
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie. Na pewno nie będziesz rozczarowana.
      I dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  6. Chętnie przeczytam;)
    Okładka strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie!!
      Powiem Ci w sekrecie, że okładka idealnie pasuje do fabuły książki :)

      Usuń
  7. Gratuluję rekomendacji ;)
    Książkę chętnie przeczytam, zapowiada się bardzo ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje.
      I gorąco zachęcam do lektury ,,Zapachu wspomnień''. To wyjątkowa powieść. Na pewno skradnie twoje serce.

      Usuń
  8. Zapach jest bardzo nastrojowym zmysłem, okładka powieści jest piękna :) Przeczytam z chęcią, a Tobie gratuluję rekomendacji! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zapach odkrywa w naszym życiu bardzo dużą rolę. Poznając powieść Eweliny Kłody dowiesz się na ten temat jeszcze więcej.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje i również pozdrawiam.

      Usuń
  9. Zazdroszczę tych rekomendacji na okłądkach i cieszę się, że tak promujesz literaturę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię naszą rodzimą literaturę, dlatego chętnie ją promuję, na ile tylko mogę :)

      Usuń
  10. Gratulacje:)
    Jestem zainteresowana, opis fabuły mnie przekonuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Bardzo się cieszę, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie. Jestem niemal pewna, że przypadnie Ci do gustu.

      Usuń
  11. Piękna okładka. Gratuluję rekomendacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również okładka zachwyca. Ale fabuła jeszcze bardziej oczarowuje :)Polecam!
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  12. Chętnie po nią sięgnę :) jak zwykle dzięki Tobie odkrywam same perełki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Na pewno się nie rozczarujesz.
      Miło mi czytać Twoje słowa. Aż serce rośnie!
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Chyba się skuszę, bo wydaje się ciekawa :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się, a nie pożałujesz :)

      Również pozdrawiam!

      Usuń
  14. Okładka już mnie oczarowała, więc liczę na to, ze kiedyś treść mnie oczaruje.
    Przyjmij ode mnie kolejne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem niemal pewna, że i treść Cię oczaruje :) Polecam gorąco!

      I dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  15. Piękna okładka... a jeszcze piękniejsza, kiedy jest na niej własne rekomendacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Udało Ci się - namówiłaś mnie! :D Okładka jest piękna, a po opisie wnioskuję, że będzie się działo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się z tego powodu cieszę ;)

      Okładka faktycznie jest piękna, ale fabuła jeszcze bardziej oczarowuje. Polecam!

      Usuń
  17. Mam "Niezapominajki" tej autorki a dwie kolejne już zamówiłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Na pewno się nie rozczarujesz.
      Również pozdrawiam.

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...