Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 14 czerwca 2016

DOSZLIŚMY DO METY: Book Tour z ,,Czy wspomniałam, że Cię kocham?''

Kochani,

z radością informuję, że w pięknym stylu doszliśmy do mety Book Tour ,,Czy wspomniałam, że Cię kocham''. 

Chciałam podziękować Wszystkim, którzy wzięli udział w tej zabawie.

A oto Wasze pamiątkowe wpisy :) 


18 komentarzy:

  1. Muszę kiedyś spróbować z Book Tour ;)
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam serdecznie do udziału w Book Tour. Jak na razie nikt nie narzekał na tę formę zabawy, dlatego w niedalekiej przyszłości zamierzam zorganizować jeszcze kilka takich akcji :)

      Usuń
  2. O rany, takie akcje są zawsze ciekawe :) To miło, że aż tyle osób wzięło udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna akcja i cieszę się, że wzięłam w niej udział :) Czekam teraz na książki z kolejnych akcji, które zorganizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo zadowolona, że wzięłam w nim udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to pięknie wygląda!
    Aż nie mogę się doczekać egzemplarza Nieba nad pustynią, jak wróci z Book Toura!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tu jestem! <3 Czekam na Book Tour z drugą książką, a właściwie na czas, kiedy do mnie dotrze :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, akcja przebiegła pomyślnie 😏

    OdpowiedzUsuń
  8. No i fajnie, ze akcja się udała! Ja poznałam tylko drugi tom tej serii

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ten czas szybko leci- dopiero co zapisywałam się na ten Book Tour, a tu już widzę stronę ze wpisami <3

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...