"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 20 czerwca 2016

BOOK TOUR - ZAPISY: Przekroczyć granice - Katie McGarry

  Moi Drodzy,
 
mam dla Was niespodziankę!

Przygotowałam dla blogerów (książkowych, kosmetycznych, modowych etc.) Book Tour z książką:
 


 ~ * ~

    Zasady przystąpienia do Book Tour:


1. Chęć przystąpienia do akcji proszę zgłaszać do 27 czerwca w komentarzach pod tym wpisem. Kolejność zgłoszeń wpływa na kolejność na liście oczekujących. 

(Jednocześnie proszę o kontakt mailowy: kryniame@wp.pl, aby podać swoje dane adresowe - dotyczy to także stałych bywalców mojej zabawy).

Uwaga! 
Ilość miejsc ograniczona! Tylko pierwsze 20 osób będzie miało szansę przystąpić do Book Tour z książką ,,Przekroczyć granice''.

2. W ciągu maksymalnie 13 dni od otrzymania książki proszę opublikować recenzję lub kilkunastu zdaniową opinię na swojej stronie (fanpage, blogu itp.) oraz w jednej dowolnie wybranej przez siebie księgarni internetowej.


W swojej recenzji/opinii proszę uwzględnić frazę „Book Tour”, wstawić link do regulaminu akcji  i umieścić zdjęcie pierwszej strony z wpisami poprzednich osób.

3. Po przeczytaniu książki proszę o kontakt z blogerką - Cyrysią (kryniame@wp.pl), w sprawie kontaktu z kolejnym uczestnikiem. Bardzo proszę o wysyłkę listem poleconym priorytetowym.

4. Na koniec książka trafi z powrotem organizatorki Book Tour, a zdjęcie strony z wpisami zostanie opublikowane na jej blogu i fanpage'u.


~~ * ~~ 
 
 CZAS START!!!

35 komentarzy:

  1. Książkę mam własną, więc nie muszę brać udziału ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Martucha i jej blog W szponach literek
    marucha180@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też. Chociaż bloga nie posiadamy ale zawsze gdzieś opinię się zamieści:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego czytania ;) Do mnie dzisiaj przywędrował mój egzemplarz recenzencki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę wziąć udział :))

    Nie wiem tylko, czy dobrze robisz organizując book tour w wakacje, bo to naprawde może spowodowac sporo opóźnień i niechcianych posuwek. Mimo wszytsko życze powodzenia w ogarnianiu akcji, sama zamierzam coś takiego zrobić, ale pewnie dopiero pod koniec roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodziewam się, że mogą być różne wyjazdy, ale w razie czego będę przesuwała kolejki tak, by każdemu odpowiadało :)

      Usuń
  6. Zgłaszam się! :) Już wysyłam dane adresowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! Uwielbiam Cię i Twoje akcje :)
    bohaterkatragiczna@gmail.com
    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym nie miała swojego egzemplarza to chętnie wzięlabym udział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaproś swoich znajomych. Może ktoś się skusi :)

      Usuń
  9. Życzę wszystkim miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Choć nie skorzystam, gratuluję pomysłu i życzę cudownej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, a co mi tam ;)
    Prosiłabym jednak o termin gdzieś w sierpniu, bo w lipcu wyjeżdżam. ;)

    Maila z informacjami wysłać już teraz? Chwilowo nie ma mnie w domu, więc zostawię maila do siebie, w razie jakbym zapomniała się odezwać (tak, to możliwe xd): koneko.kontakt@gmail.com

    Pozdrawiam, Koneko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem niemal pewna, że książka będzie u Ciebie nie wcześniej niż w sierpniu. Ale w razie czego będę przestawiać kolejkę :)

      Jak dotrzesz do domu, to podeślij do mnie maila z Twoim adresem.

      Również pozdrawiam.

      Usuń
  12. Zgłaszam się :) mój e-mail paulinakaleta24@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Książkę właśnie czytam i pomimo, że majstersztykiem ona nie jest to wciągnęłam się niesamowicie. Życzę wszystkim miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się !
    e-mail: klaudiagrabowska794@gmail.com
    blog: https://zaczytanawniesamowitychksiazkach.blogspot.com/
    Z chęcią wezmę w tym udział <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    m.tesna@wp.pl / makomt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się. :)
    hanayumi1210@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chetnie wezmę udział , od dawna czaje sie na tą ksiażkę <3
    hiimiitsu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    zaczytanamarta.blogspot.com
    martusiaa1@gmail.com

    :):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    atociwynalazek.blogspot.com
    atociwynalazek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze 4 osoby i zamykam listę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że uda mi się załapać, bo twoja recenzja powaliła mnie na kolana! Zgłaszam się!
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com
    neroborgia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mam jeszcze szanse???
    bardzo bym chciała...

    sprezentuj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze dwie osoby mogę zapisać. Kto chętny? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli jest jeszcze miejsce to się zgłaszam :)
    fajnie się zapowiada :)
    i.love.books@o2

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...