"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 22 czerwca 2016

ZAPOWIEDŹ: ,,Mine'' Katy Evans pod patronatem medialnym LŚC


 Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Mine''Katy Evans.

~~ * ~~
 
Drugi tom serii REAL, międzynarodowego bestsellera, który podbił również serca polskich czytelniczek przynosi jeszcze większą dawka niezapomnianych wrażeń i zmysłowych emocji. 
 
W pierwszym tomie serii REAL niepokonany zły chłopak z podziemnego kręgu bokserskiego w końcu spotkał swoją drugą połówkę. Zatrudniona, by utrzymywać go w doskonałym stanie, Brooke Dumas wyzwoliła pierwotne pożądanie w Remingtonie „Remym” Tate’cie, stając się dla niego równie niezbędna, jak powietrze. Nagle nie jest w stanie bez niej żyć. Brooke nigdy nie wyobrażała sobie, że skończy u boku mężczyzny, który jest marzeniem wszystkich kobiet, lecz nie wszystkie marzenia mają szczęśliwe zakończenie. Kiedy Remington potrzebuje jej najbardziej, Brooke dokonuje odkrycia, które zmusza ją do zniknięcia z otoczenia ringu.
 
Teraz, gdy dzieli ich odległość i mrok, jedyną rzeczą, która jej pozostaje, jest walczyć o miłość mężczyzny, o którym mówi „Mój”.

 Premiera 29 czerwca!

 
https://www.facebook.com/notes/seria-real/jak-to-si%C4%99-zacz%C4%99%C5%82o/252859031711738?__mref=message_bubble

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

 Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :) 

  Jesteście zainteresowani tym tytułem?

19 komentarzy:

  1. Krysiu kochana, gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już po okładce widać, że to kontynuacja "Reala", którego wciąż nie mogę poznać, bo Book Tour z nim się wlecze. Cyryś, gratulacje!

    Moja prośba do osób biorących udział w Book Toorach:
    Ludziska, przestrzegajcie regulaminu BT odnośnie czasu na przeczytanie i rodzaju wysyłki, bo wszystko się niemiłosiernie wlecze! A jak nie macie czasu czytać, to się nie zapisujcie. W takim tempie niektóre BT (30 zapisanych osób) nie skończą się w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam pierwszego tomu, bo nie jestem pewna, czy to mój typ :) Ale szalejesz z tymi patronatami! :)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie okładka się nie podoba. Nie czytałam pierwszego tomu, więc i po ten nie sięgnę. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, mam duże zaległości czytelnicze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, czy Paulina będzie nią zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Cały czas słyszę o Twoich sukcesach :)
    Może dam szansę książce, jak nadrobię zaległości czytelnicze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu widać, że to kontynuacja Real. Te okładki są super!;)
    Gratuluję patronatu oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, jeszcze nie przeczytałam ,,Real", ale słyszałam dużo pochlebnych opinii na jej temat. Muszę się za nią zabrać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję patronatu :)
    Czytałam "Real" i przyznam się bez bicia, że dla mnie osobiście, niestety, książka została obdarta z potencjału... Nie zmienia to jednak faktu, że jestem zwyczajnie, po ludzku ciekawa jak Evans poradziła sobie z drugą częścią, więc z chęcią poznam Twoją opinię :) A z czasem może i ja kiedyś sięgnę po "Mine"
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze szczerze gratuluję i oczywiście jak zawsze jestem zainteresowana książką :) Czekam zatem na Twoją recenzję :) Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Czekam na tą książkę z utęsknieniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, zapowiada się świetna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję:) Na książkę nie wiem czy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach! Co mi przypomina, że mam pierwszy tom u siebie!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...