Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 8 czerwca 2016

ZAPOWIEDŹ: Gang różowych kapeluszy - Anna Szczęsna pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Gang różowych kapeluszy'' Anny Szczęsnej.

~~ * ~~
Anna Szczęsna w swojej książce maluje portrety czterech niezwykłych kobiet. Tytułowy gang różowych kapeluszy tworzą: Maria, Serafina, Barbara i Olga, które mimo wieku nie wahają się korzystać z życia. Jak odpowiedzą na miłość u schyłku  życia? Czy stawią czoła codziennym problemom? Czy uda im się zeswatać młoda parę? I wreszcie jak babcie poradzą sobie na spływie kajakowym?

,,Gang różowych kapeluszy'' to ciepła, pełna humoru i optymizmu opowieść o jesieni życia, która mieni się tysiącem kolorów.

 Premiera: 15.06.2016


  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :) 

  Jesteście zainteresowani tym tytułem?

26 komentarzy:

  1. Ciekawa okładka :) Myślę, że książka też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuł świetny. Tylko jestem zaskoczona lekko, ze to o... babciach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna okładka, bardzo wpadająca w oko! :) Czekam niecierpliwie na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna okładka, historia też zapowiada się ciekawie. Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Optymistyczny tytuł, jak i sama okładka. Chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Na razie nie jestem specjalnie przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię takie subtelne okładki :)
    Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tej historii ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka raczej nie dla mnie, ale serdecznie gratuluję kolejnego patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Zachęcający opis, ciekawa okładka i intrygujący tytuł. Czekam na premiere!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Z chęcią przeczytam tą książkę.Lubię babskie obyczajówki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już sam tytuł bardzo przypadł mi do gustu, więc książkę po prostu muszę przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna okładka. Jestem nią zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Babcie na spływie kajakowym? To może być dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa propozycja, do której z chęcią zajrzę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Pozycja zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie akurat okładka nie zachęca, ale opis już tak, może dam jej szansę. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny tytuł:) Lubię fabuły o kobiecej przyjaźni, więc wstępnie jestem zainteresowana:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...