Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 11 czerwca 2016

Muzyczna sobota - Dobre, bo Polskie!

Kochani,

nie samymi książkami książkoholik żyje!  

 Czasami potrzebna jest też inna rozrywka. Dlatego postanowiłam wprowadzić na blogu nowy cykl zatytułowany: Muzyczna Sobota - Dobre, bo Polskie!.

Wielu Polaków najczęściej słucha zagranicznych piosenek, a przecież piosenki polskich wykonawców też są świetne!

Na początek niezwykle oryginalny, a do tego wyjątkowo utalentowany i szalenie wrażliwy chłopak - Michał Szpak. 

Kto jeszcze nie polubił jego fanpage, to zapraszam: klik

Ta piosenka daje siłę, przenosi w wymiar, gdzie znikają troski i próbuje uświadomić, że każdy z nas jest bohaterem, bo w każdym z nas drzemie pasja, talent i dobroć...




Czas, gdy się wszystko zaczyna,
Myślisz sobie: Mogę zmienić świat
I przychodzi ten dzień, gdy
Wiesz już kim chcesz być
Nie zmieni tego nikt
A ktoś, kogo znasz
Tylko z TV
On mówi ci jak żyć
Lecz ty wiesz lepiej


Ref.
Jesteś bohaterem
Na zawsze
Walczyłeś dla nas
Jesteś bohaterem
Na zawsze
Prawdziwy bohater
Ma twoją twarz


Mija czas, znów kolejne rozstania
Gdzieś na skraju drogi pośród pól
Wszystko bierze zwycięzca
Albo nic, tak mówią inni
Lecz nie ty
Pokochać i żyć, mieć w życiu cel umiałeś


[Prawdziwy bohater ma twoją twarz]


Ref.
Jesteś bohaterem
Na zawsze
Walczyłeś dla nas
Jesteś bohaterem
Na zawsze
Prawdziwy bohater
Ma twoją twarz

Miałeś w życiu ważny cel


Ref.
Jesteś bohaterem
Na zawsze
Walczyłeś dla nas
Jesteś bohaterem
Na zawsze
Prawdziwy bohater
Ma twoją twarz


Prawdziwy bohater ma twoją twarz

***

Dajcie znać, czy podoba Wam się mój pomysł z promowaniem polskiej muzyki?

28 komentarzy:

  1. Jestem za, zawsze to szansa, by poznać Cię bliżej:)
    Szpaka wolę w piosence z Eurowizji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zachwycona jego eurowizyjną piosenką, ale ma jeden malutki mankament - nie jest po polsku;)

      Usuń
  2. Trzeba promować polskie utwory - zwłaszcza te chwytające za serce, bo w radiu zdarzają się niestety gnioty . Ja sama korzystam tylko z youtube, bo pozwala znajdować perełki, których w radiu nie uświadczysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania, stąd pomysł na mój dzisiejszy post.

      Usuń
  3. Mnie bardziej się podoba ta piosenka, bardziej przemawia do mnie.
    A co do promocji - jestem na TAK.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :) Nie słuchałam jeszcze tej piosenki, więc z chęcią nadrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ciary jak słucham tego utworu, ale jest też wiele innych cudnych piosenek, które mam nadzieję Wam cyklicznie prezentować :)

      Usuń
  5. Ja go akurat specjalnie nie lubię, choć piosenka na Eurowizję przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michał jest bardzo specyficzną osobowością, toteż nie każdemu to odpowiada. Ja jednak bardzo go lubię i cenię, ponieważ jest nie tylko wyjątkowo uzdolnionym artystą, ale także szalenie wrażliwym, empatycznym człowiekiem. To taki barwny ptak o złotym sercu :)

      Usuń
  6. Michał śpiewa ładnie.
    Oczywiście jestem jak najbardziej za takimi postami ;) Nie samymi książkami żyje człowiek ;) Popieram więc i chętnie będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać Twoje słowa. Cieszę się, że popierasz mój muzyczny cykl :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię Michała. Był naszym bohaterem na Eurowizji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem na tak super pomysł! Ja również cenię Michała

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem na tak jeśli chodzi o cykl, choć ta piosenka jakoś nie do końca do mnie przemawia wolę Byle być sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba teledysk i słowa utworu ,,Byle być sobą'', choć uważam, że przy tej piosence Michał nie pokazał wszystkich swoich wokalnych możliwości :)

      Usuń
  10. Nie znam za dobrze piosenek tego artysty. Ale może to zmienię, kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  11. To naprawdę świetny pomysł :)
    Będę czekać na kolejne propozycje ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł na cykl jak najbardziej udany. Jestem za ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł na cykl - popieram z całego serca, bo polska muzyka jest dla mnie ważna.

    A Michała bardzo lubię i dziwię się, że spotkała go taka fala hejtu - przecież to ultrazdolny chłopak.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł, pewnie! Ja tam Szpaka lubię, mimo, że wiele osób go krytykuje, trzeba mu jednak przyznać, że ma chłop kawał porządnego głosu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię polskie piosenki, ale te stare... które miały jakieś przesłanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój ppomysł jak najbardziej do mnie przemawia! Sama bardzo cenię sobie polskich wykonawców więc z chęcią będę czekać na kolejne odsłony Twojego cyklu. Ciekawe, kiedy trafisz na kogoś z moich faworytów ;)
    Michała również cenię. Ma chłopak niezwykły talent, a do tego wydaje się być fantastyczną osobą. A że jest specyficzny? Cóż, jeżeli tylko dobrze się z tym czuje, to nie mam nic przeciwko;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł! Chętnie podglądnę jakich utalentowanych mamy wykonawców w Polsce, bo że takowi u nas są to w to nie wątpię ;). Ja raczej słucham muzyki zagranicznej, może dlatego, że preferuję raczej ostrzejsze brzmienia. Ale mam też kilku polskich wykonawców których bardzo cenię :).
    Michał jest ok i trzeba przyznać, że naprawdę ma piękny głos :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki tej serii być może wreszcie poznam bliżej polską muzykę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super seria :) Bardzo lubię polską muzykę, a szczególnie koncerty naszych wykonawców. Za Szpakiem akurat średnio przepadam, ale fajny chłopak i życzenia dla siostry nagrał genialne :D

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...