Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 20 czerwca 2016

ZAPOWIEDŹ: ,,Przeklęta'' Iga Wiśniewska pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Przeklęta'' Igi Wiśniewskiej.

~~ * ~~


Premiera 5 lipca 2016 r.

Włóczenie się nocą po Wolnym Mieście Rades nigdy nie było bezpieczne, nie kiedy w mroku czaiły się tajemnicze istoty. Gdy coś zaczyna bezlitośnie wybijać zmiennokształtnych, którzy do tej pory uważali się za nietykalnych, zaczyna się wyścig z czasem.

Kim lub czym jest morderca? Groźny władca zmiennokształtnych, tajemnicza kobieta, sympatyczny Rosjanin, zakręcony naukowiec i medium połączą siły, by rozwiązać tę zagadkę.

Zegar tyka.


Fragment:

Mieszkanie na najwyższym piętrze ma swoje zalety, widok z balkonu nocą jest rewelacyjny, ale gdy trzeba gnać po schodach na złamanie karku, bo jakiś idiota popsuł windę, wtedy się gwiżdże na ładne widoki, skupia się raczej na wyrzucaniu z siebie potoku bluzgów, który spokojnie mógłby zalać całą klatkę schodową. Minąłem sąsiadkę z któregoś tam piętra, ignorując jej pełen dezaprobaty wzrok.
– Młody człowieku! – zawołała za mną. Przystanąłem i odwróciłem się gwałtownie. Starowinka dzierżyła w dłoniach dwie wypełnione zakupami siatki. Obrzuciła je wymownym spojrzeniem, wzdychając przy tym głośno, jakby zaraz miała upaść pod ich ciężarem. Zgrzytnąłem zębami. Wyglądała na taką, której dopiero niedawno stuknęła sześćdziesiątka, jednak jej suche dłonie były cienkie jak patyki. Pokonany ruszyłem w jej stronę. Torby okazały się lekkie, byłem pewien, że nie miałaby żadnych problemów z wniesieniem ich na szóste piętro. Zerknąłem do środka. Cholerne babsko udawało, że potrzebuje pomocy w niesieniu zieleniny. Klnąc (tym razem w duchu), posłusznie dreptałem tuż za nią. Nie spieszyła się. Wolno podnosiła nogi, jakby pokonanie kolejnego stopnia było wyzwaniem, nadając przy tym jak Radio Wolna Europa. Nim pokonaliśmy dwa piętra, zdążyła opowiedzieć mi pokrótce całe swoje życie, nakreśliła też życiorysy większości sąsiadów. Niektórych nie kojarzyłem nawet z widzenia. W końcu stanęliśmy pod drzwiami.
– Dziękuję za pomoc – powiedziała. – Zanim pójdziesz, pozwól, że dam ci radę.
Miałem w głębokim poważaniu jej dobre rady, ale stałem nadal, po części dlatego, że głupio mi było powiedzieć starszej kobiecie, żeby się odwaliła, a po części dlatego, że nagle zacząłem się obawiać, co będzie, jeśli to mnie weźmie na celownik. Nachyliła się konfidencjonalnie, zmniejszając odległość między nami do tego stopnia, że poczułem charakterystyczny dla większości starszych pań zapach starej skóry i naftaliny, bijący od ubrań.
– Ta dziewczyna, z którą się zadajesz, uważaj na nią.
Oho, za późno, już zdążyła się mną zainteresować.
– Jaką dziewczynę ma pani na myśli? – spytałem chłodno.
– Bynajmniej nie twoją własną, kochaniutki. Mówię o tej, która jeździ na motorze. Ze znajomości z takimi kobietami nigdy nie wychodzi nic dobrego, a twoja narzeczona jest miłą osobą.
Wpatrywała się we mnie z takim wyrazem twarzy, że lada chwila spodziewałem się usłyszeć, jak dodaje: „Nie spierdol tego”. W końcu otrząsnąłem się ze zdumienia.
– Dziękuję za radę – powiedziałem uprzejmie i odwróciłem się szybko, widząc, że to nie była jedyna wskazówka, jakiej chciała mi udzielić.

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Zapraszam również do polubienia fanpage Igi Wiśniewskiej:klik
 
 Recenzja już na dniach. 
 
Będzie też wywiad z autorką, konkursy oraz Book Tour :) 

  Jesteście zainteresowani tym tytułem?

48 komentarzy:

  1. Wiesz, że fabuła nie dla mnie, ale gratuluję kolejnego patronatu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, dlatego nie namawiam. Ale dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje :)

      Usuń
  2. Gratuluję patronatu! :) książka zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. I gorąco zachęcam do lektury ,,Przeklętej''. Myślę, że przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  3. Gratuluję patronatu. Książka zapowiada się bardzo obiecująco. Czekam na Twoją recenzję z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Recenzja już napisana, aby ją sprawdzę i na dniach wstawię.

      Usuń
  4. Gratuluję patronatu! Jeszcze się zastanawiam nad tą pozycją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Nie ma co się zastanawiać, tylko trzeba ''czatować'' na tę książkę :)

      Usuń
  5. Nie wiem, czy książkę przeczytam, ale gratuluję kolejnego patronatu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może moja recenzja bardziej Cię przekona :)

      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  6. A ja jestem zainteresowana. Tytuł i okładka hipnotyzują, a ten krótki fragment tylko pobudza wyobraźnię, dlaczego chłopak jest ostrzegany przed dziewczyną.
    Gratulacje składam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę, a raczej nie chcę nic zdradzać :) Musisz sama odkryć, dlaczego chłopak jest ostrzegany przed dziewczyną :)

      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  7. Być może jak będzie okazja to przeczytam ;)
    Gratuluję kolejnego patronatu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazja będzie na pewno :) Mam nadzieję, że wtedy się skusisz :)

      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  8. O, zapowiada się naprawdę ciekawie. Gratuluję kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ,,Przeklęta'' jest godna uwagi. Polecam.
      I dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  9. Gratuluję patronatu! Książka już gdzieś rzuciła mi się w oczy i chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Cieszę się, że ,,Przeklęta'' wzbudziła twoje zainteresowanie. Myślę, że przypadnie Ci do gustu.

      Usuń
  10. Może być ciekawie, zwłaszcza że zmiennokształtni to dla mnie intrygująca tematyka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tematyka jak najbardziej intrygująca. Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu.

      Usuń
  11. Kochana!! Gratuluję Ci z całego serca. Książka bardzo mnie zaintrygowała, więc na pewno będę oczekiwać jej premiery. Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      Cieszę się, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie i mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu.
      Również pozdrawiam1

      Usuń
  12. Książka w sam raz dla mnie.
    gratuluję kolejnego patronatu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się niezmiernie :)

      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  13. Ale Ci zazdroszczę patronatu, mam już książkę za sobą, więc nie jest tak źle, ale była niesamowita i to mnie dobija :P A tak naprawdę, wielkie gratulacje! :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ,,Przeklęta'' jest świetna :)

      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  14. Serdecznie gratuluję! Książka zapowiada się interesująco :) No i patronaty i rekomendacja znanych mi blogerek, więc chętnie się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Cieszę się, że ,,Przeklęta'' wzbudziła Twoje zainteresowanie. Na pewno się nie rozczarujesz.

      Usuń
  15. Krysiu, gratuluję kolejnego patronatu! Ich ilość jest zadziwiająca! Książka ogromnie mnie intryguje, a okładka jest świetna! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      Cieszę się, że ,,Przeklęta'' wzbudziła twoje zainteresowanie. mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu.

      Również pozdrawiam.

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na książkę o zmiennokształtnych się nie skusze, nie moja tematyka. Oczywiście gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...