Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 30 czerwca 2016

Lista Book Tour z książką ,,Przekroczyć granice''

 Moi Drodzy,

Poniżej przedstawiam listę uczestników Book Tour z książką ,,Przekroczyć granice''. Po kliknięciu w obrazek uzyskacie powiększone zdjęcie. Książka już wyruszyła do pierwszej osoby.

Czytajcie i dzielcie się wrażeniami :) 

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Życzę Wam miłego czytania :-) ja właśnie kończę tę książkę i jest naprawdę świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka podobno jest niesamowita :)
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka jest świetna, uczestnikom życzę udanej zabawy! ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na blogu właśnie jej recenzja, i polecam wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, długo mi przyjdzie czekać... :D
    super! dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele dobrego słyszałam o tej powieści - sama postaram się gdzieś dorwać ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy jest jeszcze szansa się zgłosić? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie ciekawi, czemu przy mnie jest link do Angel, zamiast do bloga z recenzjami? Zrobiłam taką gafę i podlinkowałam zły blog (kurczę :oooo), czy sama wybrałaś ten?
    Koneko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musiałam coś źle skopiować, gdyż na mojej liście z Waszymi adresami jest wszystko w porządku.
      Najmocniej przepraszam!

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...