Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 9 czerwca 2016

KONKURS: Moje ulubione miejsce na Ziemi

Kochani,

mam do wygrania dwa egzemplarze przecudnej powieści:

 ''Po nitce do szczęścia'' Karoliny Wilczyńskiej.

Zadanie konkursowe:

Na pewno każdy z Was ma swoje ulubione miejsce, w którym się bezpiecznie i szczęśliwie. Miejsce, do którego chętnie wraca. Może jest to ogród, las, jezioro, góry, a może jakiś inny zakątek. 

Pokażcie w formie zdjęcia kawałek Waszego ''raju'' i napiszcie w kilku słowach, dlatego tak bardzo Wam się tam podoba.

 Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę dwóch laureatów, który otrzymają  ''Po nitce do szczęścia'' Karoliny Wilczyńskiej.

Zdjęcia proszę przesłać na maila: kryniame@wp.pl  
lub
  wstawić na moim fanpage pod postem konkursowym.
 
     

         - polubisz fanpage mojego bloga na Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie :)
- See more at: http://cyrysia.blogspot.com/2016/04/konkurs-peen-szczescia.html#sthash.9roe4qXV.dpuf
__

  Będzie mi miło, jeśli:

         - zostaniesz obserwatorem mojego bloga
         - polubisz fanpage mojego bloga na Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie :)
 
Do dzieła!!! Naprawdę warto!!!
 
 Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest
wydawnictwo Czwarta Strona.
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest podesłanie w formie zdjęcia, swojego ulubionego miejsca na Ziemi.
4. Konkurs trwa od 9 czerwca 2016 roku do 15 czerwca 2016 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 17 czerwca 2016 roku.
6. Nagrodą są  dwa egzemplarza ''Po nitce do szczęścia'' Karoliny Wilczyńskiej.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy, którzy podpiszą się imieniem/nickiem oraz podadzą adres mailowy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi wybór innego wygranego.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

9 komentarzy:

  1. Życzę wszystkim powodzenia w konkursie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie się zgłoszę, jak nie zapomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ukochane miejsce to góry Tatry. Kocham Zakopane i co roku jeżdżę w to klimatyczne miejsce. Góry dają mi siłę i wierzę że mogę wszystkiego dokonać gdy na nie patrzę. Mieszkam nad morzem więc góry są jego przeciwieństwem. Chciałabym zamieszkać w górach w małym ślicznym domku z widokiem na Giewont. Zdjęcia wysyłam Ci na e-maila.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie wysłane na maila. Pozdrawiam :)
    renata_lach@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. Zdjęcie zostało wysłane mailem. :)
    anetakasza28944@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    Zdjęcie wysłałam na mail.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    Zdjęcie wyślę na email
    Lubię i obserwuję jako: Beata Kandzia
    Baner konkursowy udostępniłam: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/ec1DfccJGeW

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...