Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 20 listopada 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Bezkres nadziei'' Joanna Jax - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Zemsta i przebaczenie. Tom III  Bezkres nadziei'' Joanny Jax.

 
Opis fabuły:
Piąty tom cyklu "Zemsta i przebaczenie" II wojna światowa dobiega końca. Europa podnosi się ze zgliszcz i czuć powiew wolności. Jednak nie dla wszystkich oznacza to koniec kłopotów, a z biegiem czasu następuje głęboki podział nowego świata. Los rozdziela czwórkę bohaterów i każdego z nich stawia przed trudnymi wyborami i wyzwaniami, a brzemię wojny odciska na ich życiu bolesne piętno. Czy uda się pokonać rosnące mury, a miłość i przyjaźń wygrają z nienawiścią i egoizmem, gdy ludzkie ścieżki wyznacza historia? Ucieczki nazistów, stalinowskie rządy, kołymskie gułagi i walka o władzę, a gdzieś pomiędzy toczące się życie zwykłych ludzi.
 
PREMIERA 29 listopada



  Skusicie się?

11 komentarzy:

  1. Kiedyś na pewno w całości skuszę się na ten cykl. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu :)
    To już piąty tom, a ja jeszcze pierwszego nie przeczytałam. Kiedyś nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu! Sama chętnie skusze się na tę serię w wolnej chwili :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. ;) Mam w planach ten cykl. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego cyklu,ale gratuluję patronatu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam dwa tomy sagi, kolejne jeszcze przede mną. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu! Nie znam tej serii, ale jak znajdę chwilę, to chętnie się zapoznam :)
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...