Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 13 maja 2016

KONKURS: Wypowiedz życzenie do spadającej gwiazdy *

Kochani,

mam dla Was konkurs, w którym można wygrać ,,Noc Perseidów''  Edyty Świętek oraz sympatyczny upominek od firmy Bellodesign.pl, czyli bransoletka "spadająca gwiazda", by mogła spełnić Wasze marzenia :) 

Zasady konkursu: 

  Napisz jednym zdaniem co chcesz dostać od spadającej gwiazdy.

Wygrywa najciekawsza (moim zdaniem) wypowiedź. 




Do dzieła!!! Naprawdę warto!!!
 
 Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest
wydawnictwo Replika.
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest napisanie jednym zdaniem, co chce się dostać od spadającej gwiazdy.
4. Konkurs trwa od 13 maja 2016 roku do 17 maja 2016 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 20 maja 2016 roku.
6. Nagrodą jest jeden książka ,,Noc perseidów'' Edyty Świętek oraz bransoletka 
od firmy Bellodesign.pl.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi wybór innego wygranego.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)



66 komentarzy:

  1. Ja od spadającej gwiazdki chciałabym uzyskać możliwość spełnienia swoich marzeń oraz szczęście i zdrowie dla mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykle gdy widzę spadającą gwiazdę nigdy na głos nie wypowiadam swojego życzenia ale w tym przypadku zrobię wyjątek.

    Jakie byłoby moje życzenie?

    Chciałabym otrzymać środek transportu na tyle duży by móc w nim mieszkać z rodziną i przyjaciółmi, na tyle szybki by móc sprawnie przenosić się z miejsca na miejsce na całym świecie i którego paliwem byłoby powietrze.

    Może życzenie jest dziecinne, ale ja naprawdę kocham podróżować i posiadanie takiego "pojazdu" byłoby spełnieniem marzeń. Mogłabym podróżować do końca życia z tymi, których kocham, nie martwiąc się o paliwo i to jak za nie zapłacę :D

    Pozdrawiam Cyrysię i Edytę Świętek!

    M.

    issemine@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać wygraną w lotto, albo jakiś mega kupon - mogłabym wówczas wejść do księgarni i powiedzieć: biorę wszystkie (ukochane wymarzone książki oczywiście). :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten konkurs! Ta bransoletka jest piękna! Symboliczna :3

    Co bym sobie życzyła od spadającej gwiazdki...
    Chyba tego, o czym marzę od jakiegoś czasu: chciałabym, by czas się zatrzymał!

    Pozwolę sobie tutaj uzupełnić, ponieważ może to zabrzmieć dziwnie. Ale naprawdę nie dowierzam, że to już prawie rok minął od mojej matury, którą - mam wrażenie - pisałam wczoraj! To już rok, kiedy tyle się wydarzyło - kiedy musiałam pójść swoją drogą, daleko od najbliższej rodziny, przyjaciół... kiedy tak wiele nauczyłam się od życia. Z każdą chwilą jestem coraz starsza i coraz bardziej świadoma życia.
    Czasami po prostu chciałabym na tak wiele rzeczy, spraw, ludzi spojrzeć okiem dziecka - naiwnego dziecka, do którego nie dociera zewsząd otaczające zło... ponieważ ma obok siebie wszystkich bliskich. Więc póki czas - chcę zatrzymać czas, póki mam najważniejsze osoby wciąż przy sobie!

    Ale to takie nierealne marzenie, które może spełnić tylko spadająca gwiazdka :)

    Pozdrawiam!
    Marta!
    krytykbook@gmial.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pragnę Gwiazdko srebrzysta byś dała mi pełno szczęścia, dużo radość i szczęśliwej przyszłość,by rodzina zdrowa była, niech los nam z oczu łez smutku nie ciśnie, lecz wszystko się wiedzie bardzo pomyślnie :)

    Mój e-mail: panipoczytalna12@gmail.com
    Obserwuję jako: Pani poCZYTAlna
    Polubiłam na FB jako Kamila Wysocka
    Udostępniam w google, fb i na moim blogu z zakładce konkursy blogowo/vlogowe
    http://pani-poczytalna.blogspot.com/p/ciekawe-konkursy-blogowovlogowe.html
    https://plus.google.com/u/0/+PanipoCZYTAlna/posts
    https://www.facebook.com/Pani-Poczytalna-384007965142127/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym dostać od spadającej gwiazdy przepis na cudowną dietę, po której schudnę dziesięć kilo bez efektu yoyo.
    Wprawdzie dotąd żaden się nie sprawdził, ale może teraz...
    Pozdrawiam,
    perus@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  7. Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać bilet na podróż dookoła świata balonem by móc zobaczyć cudowne i przepiękne miejsca, które na razie mogę jedynie oglądać na laptopie.

    Email: kociolek1701@Gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać bilet na podróż dookoła świata balonem by móc zobaczyć cudowne i przepiękne miejsca, które na razie mogę jedynie oglądać na laptopie.

    Email: kociolek1701@Gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać klucz do mojego wymarzonego domku.
    kasienka780@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać moc uzdrawiania. Ileż ludzi mogłoby dostać zdrowie, tego nikt nie policzy. graz2007@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Od spadającej gwiazdki chciałabym dostać list z Hogwartu.
    Mój e-mail: zazeks@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać… normalne czasy, bo dość mam życia w ciekawych czasach ;)
    martucha180@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. od spadającej gwiazdy chciałabym dostać trochę szczęścia,ale nie dla siebie tylko dla córek,które są w trakcie zdawania matur lub to,żeby moja córka była zdrowa i potrafiła się uśmiechać🌟
    dziękuję
    mój email monisia1974@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę banalnie, ale:

    Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać dwie "rzeczy" niematerialne, cechy właściwie - chciałabym więcej pewności siebie i dużo odwagi bo gdy będę miała tego pod dostatkiem, to już nic nie będzie mi straszne i świat będzie stał przede mną otworem.

    sidorczuk.ada@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czego bym chciała od spadającej gwiazdy? Chciałbym poprosić ją,żeby nikt z mojej rodziny nie zachorował poważnie, a ci, którzy są chorzy, wyzdrowieli. Rodzina jest dla każdego (a dla mnie szczególnie) bardzo ważna, więc chyba nie muszę za bardzo tłumaczyć, czemu ją o to proszę
    susankelley@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Spadająca gwiazdko marzy mi się by książkowe nowości zawsze trafiały pod właściwy adres-szczęśliwego czytelnika-czyli mój ;):)
    Agnieszka
    agga99@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać Prawdziwą Miłość na którą czekam już 40 lat...
    ana.wrobel2016@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje życzenie może będzie banalne, ale poprosiłabym spadającą gwiazdę, by postawiła na moje drodze prawdziwą miłość.

    millawia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga Spadająca Gwiazdo proszę cię tylko o to, aby w moim życiu wreszcie się wszystko ułożyło :)

    desarrii@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Spadającą gwiazdę poprosilabym o mozliwosc znalezienia sie w swiecie z wybranej przeze mnie ksiazki :D ( oczywiscie fantastycznej )
    wiktoriawonschik@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro ma być jednym zdaniem: Spadająca gwiazdo chciałabym, abyś spełniła moje ciche, skromne i proste marzenie: "Podaruj mi proszę najnowszą powieść E. Świętek "Noc Perseidów", nic więcej dziś mi do szczęścia nie potrzeba :)".
    monika.platek.79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym, aby, gdy wracam do domu po pracy, ze spaceru, z wyjazdu czekała na mnie zawsze dobra książka:) Tylko tyle:)
    kki13@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Daj mi siłę do walki z chorobą, która dotknęła bliską mi osobę, ta siła pomoże mi wytrwać, kiedy popłyną ciche samotne łzy...

    czarno_białaem@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym tylko mieć Męża na co dzień, żeby nie musiał pracować za granicą, wtedy nie musielibyśmy tęsknić i liczyć dni do każdego spotkania...

    OdpowiedzUsuń
  25. Będę miała dzięki Book Tour, więc dam szansę innym. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Spadająca gwiazdki proszę o zdrowie dla młodszego brata i żeby leczenie w końcu przyniosło leczenie i żeby choroba odpuściła i nie wracała.
    monikastanislawska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Spadająca gwiazdko, jedno mam marzenie, nie willę, nie stos pieniędzy, nie urodę, lecz dzieciątko, moje, jego, nasze...

    Iza, po.zachodzie.slonca@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę już nie brać mojej odpowiedzi pod uwagę przy wygranej, wygrałam książkę dzisiaj, powodzenia zyczę innym.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. Gratuluję i życzę spełnienia marzeń :)

      Usuń
  28. Składającą gwiazdkę proszę o...spełnienie marzenia osoby, która naprawdę tego potrzebuje :)
    Sara_P_1999@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać złotą rybkę mutanta, która spełnia nie 3, a 300 życzeń.

    email: yelle.books@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać... czas na przeczytanie książki za każdym razem, gdy jakąś zakupię lub dostanę ( taki gratis do każdej książki zamiast zakładki).
    godmyt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna Gwiazdko, nie proszę o wiele, a jedynie o jedno: spraw by tatuś mojej córeczki w końcu podjął właściwą decyzję i wrócił do kraju, abyśmy mogli w końcu we trójkę stworzyć szczęśliwą rodzinę - o nic więcej nie poproszę...

    krainaksiazkazwana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać magiczną moc, by spełnić marzenia wszystkich ludzi :):):D
    patyszkaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej od spadającej gwiazdy chciałabym aby sprawiła że niczego w życiu nie będę żałować, tak żebym kiedyś mogła powiedzieć że nie zawsze było kolorowo ale niczego nie żałuję. Pozdrawiam! :)
    sara.tracz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedy widzę spadającą gwiazdę, moje życzenie jest zawsze takie samo - żeby moje córki wróciły do mnie i żebyśmy stworzyli na nowo szczęśliwą i kochającą się rodzinę ... to jest właśnie to, co jest teraz najważniejsze w moim życiu. aginter@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  35. Gwiazdeczko, gwiazdeczko
    podaruj mi 'Noc Perseidów'
    deczko :D.

    Pozdrawiam,
    jo7@spoko.pl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja poprosiłabym o nieskończoną ilość życzeń, by uczynić swoje życie takim, jakie widnieje w moich marzeniach.
    mietus1993@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Gwiazdko śliczna, gwiazdko jasna, gwiazdko co do nas dziś lecisz dał mi proszę światło, które nosisz, bym mogła przekazać je dalej tym, którzy go mają za mało i by ono trwało i się mnożyło, nawet po śmierci, jak u ciebie.

    Katarzyna.boron@outlook.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać skrzydła, by móc zwiedzić cały świat o własnych siłach i zobaczyć wyjątkowe miejsca z lotu ptaka i napawać się ich widokiem tak długo, jak tylko bym chciała.

    wybielona@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać pierścień życzeń królewny Arabeli (z czechosłowackiego serialu), wtedy uzdrowiłabym moją córę z cukrzycy a potem siebie z RZS a potem... potem cały świat otoczyłabym życzeniami miłości, zdrowia i żeby nikomu nie brakło chleba
    ejotek1980@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Od spadającej gwiazdy chciała bym dostać życzenie jak i inni ludzie aby oni również spełnili swoje marzenie jak ja :)

    adriannaskowron24031999@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Od spadającej gwiazdki chciałabym dostać przyjaciela - takiego prawdziwego, który byłby niecodziennym cudem, z którym mogłabym rozmawiać o tęsknotach i nadziejach, obawach, marzeniach i miłości, przy którym nie musiałabym kontrolować myśli ani słów i u którego mogłabym liczyć na zrozumienie, szczerość i wsparcie bez względu na wszystko...

    Mój mail: sonia.dalka91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać... szczęście! Nie dla mnie - dla mojej mamy, która sama jest jak gwiazda! Mimo mroku, który ją otacza - rozświetla wszystko wokół. Patrząc wieczorem w niebo, znajduję spokój i pocieszenie - tak jak w ramionach mojej mamy. Dlatego chciałabym by gwiazdy przynosiły jej tylko szczęście i radość. I może dobrą, książkę, którą mogłabym ją obdarować!
    Pozdrawiam !
    klaudia24262@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać zdrowie, bo często choruję i wiele przez to tracę, czasami nawet marzenia.
    estera.miod@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Marzeniem - życzeniem mym jest, by było tak dobrze jak jest, czyli ... by ubyło mi z 10 lat, a reszta pozostała bez zmian. Małgorzata P.
    mp35@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  45. Od spadającej gwiazdy nie zażyczyłabym sobie żadnych kosztowności czy złotych rybek z możliwością spełnienia wielu pragnień. Poprosiłabym ją natomiast o chwilowe przeniesienie mnie do odległej galaktyki. Czemu? Czy nigdy nie zadawaliśmy sobie pytania o tym, czy gdzieś poza nami istnieją inne formy życia? Może zupełnie takie jak my istoty, a może stworzenia zupełnie do nas niepodobne, acz bardziej inteligentne? Chciałabym dowiedzieć się tego sprawdzając czy w innej galaktyce jest życie.

    gabolek000@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Życzenie niby banalne ale dla wielu nieosiągalne, dlatego tak ważne - od spadającej gwiazdy życzyłabym sobie jedynie (albo aż!) żeby być zdrową. Bo jak mówi mój tata - jak zdrowie jest to można osiągnąć wszystko!

    mariaxdex@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Od spadającej gwiazdy chciałabym dostać lodówkę coli :-) Tak wygląda szczęście XD

    Oliwiadz123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Od spadającej gwiazdy życzyłabym sobie spokoju ducha-bez zmartwień o rzeczy, na które nie mam wpływu i siły,aby stawić czoła temu, co trudne.
    (aniamilwaukee@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przez wiele lat marzyłam o własnym dziecku, ale po kilku nieudanych próbach przestałam, teraz marzę tylko o tym, by moje życie zostało takie jak jest i nigdy się nie zmieniało.

    magdalenardo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Od spadającej gwiazdki chciałabym dostać moc latania, aby w każdej chwili móc pograć w piłkę z moją siostrzenicą, dać drugiej całusa na dobranoc i napić się drinka z moją siostrą i szfagrem - pech chciał że mieszkają za oceanem :(

    OdpowiedzUsuń
  52. Marzę, by otrzymać lek na stwardnienie rozsiane dla mojej Mamy, której stan z dnia na dzień jest coraz gorszy (jeździ na wózku, ma porażenie spastyczne 4-kończynowe), a tak bardzo bym chciał, by Mama mogła się jeszcze swoimi wnukami i życiem nacieszyć...
    bogdan061177@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Chciałabym dostać od spadającej gwiazdki osobę, przy której nie czuła bym się samotna

    marta1311@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. ........gwiazdkę z Nieba właśnie! każdy chce ją mieć :) a tak na poważnie: ZDROWIE ! "resztę" można kupić !
    grondorota@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Chciałabym prosić spadającą gwiazdę... aaaa zapomniałabym, że nie można zdradzać marzeń, bo się wtedy nie spełnią, a ona pewnie wie o co. ;)
    nk1986@wp.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Chciałabym poprosić gwiazdkę o pewien dar, możliwość jasnowidzenia i pomagania dotykiem tym, którzy tego naprawdę potrzebują, lecząc ich zranione serca, likwidując choroby, przywracając chęci do życia i uśmiech na twarzy. Pozdrawiam. :) joasmol@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Chciałabym, żeby spadająca gwiazda dała mi moc, dzięki której zaszczepiałabym w ludziach cierpiących (mam na myśli osoby z problemami natury psychologicznej) schemat zmiany myślenia na lepsze. Moją pasją i zawodem jest pomoc takim ludziom, ale bardzo ubolewam nad tym, że bardzo dużo osób nie chce zmian bądź uważa, że na nie za późno :( A takim niestety pomóc nie można. Gdyby spełniło się to marzenie byłabym bardzo szczęśliwa.
    vicky-7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Od spadającej gwiazdy chcę dostać męża dobrego, tego mi przeznaczonego i jedynego, by założyć rodzinę i mieć swoje dziecko, dar i cud największy, by dzielić z kimś szczęście i by szczęściem obdarzać tych moich najbliższych, by kochać i być kochaną, bo to przecież najważniejszy cel i sens życia każdej oraz każdego z nas, a więc i mój upragniony :).

    beatakandzia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...