Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 21 marca 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Carpe diem'' Diane Rose - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Carpe diem'' Diane Rose.


Rosalie Heart ma 22 lata, studiuje prawo, dba o linię i spotyka się ze swoimi przyjaciółmi. Jednym słowem – szczęśliwa młoda kobieta czekająca już tylko na miłość. Jednak za nim zaczniecie jej zazdrościć, przemyślcie to. Rosalie zostało już tylko 600 dni życia. Pogodziła się z tym, że umrze. Teraz tylko stara się oswoić z tym swoich przyjaciół i rodzinę. Żyje chwilą i próbuje zrobić jak najwięcej. Nie myśli o miłości i związkach, uważa, że jest to dla niej zakazanym owocem. Po prostu trwa i czeka na ten ostatni dzień, kiedy już się nie obudzi. Jednak pewnego dnia Rosalie poznaje kogoś, z kim chciałaby spędzić jak najwięcej wspólnych chwil…
 
***
 
 Miałam również przyjemność napisać rekomendację do tej wyjątkowej powieści.
 Premiera: 06.04.2017



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

24 komentarze:

  1. Gratuluję. Książkę raczej polecę siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje Cyrysiu! Książka wpisuje się w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu, a po książkę chętnie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem aktualnie naważniejsza w motoryzacji jest ekonomiczność danego samochodu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna historia, cieszę się, że mogłam przeczytać ją przedpremierowo :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu! :)
    Historia zapowiada się bardzo ciekawie. Bardzo chętnie przeczytam kiedyś tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za piękną rekomendację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, raczej odpuszczę sobie tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapowiada się ciekawie choć smutno. chyba że autorka zrobiła jakiś zwrot akcji;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za powodzenie tej książki i gratuluję patronatu! Będę czytać...
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję patronatu :)
    Sama jestem po lekturze powieści i jestem nią oczarowana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście już się nie umiem doczekać spotkania z tą książką :) Jestem jej ogromnie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie gratuluję. Czekam na konkursy, w ogóle czekam na tę książkę. Już tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugi raz dziś spotykam informację o tej książce, ambasadorki książki naprawdę bardzo pozytywnie się o niej wyrażają. Z zainteresowaniem czekam na pełne recenzje. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję patronatu :) Jestem ogromnie ciekawa tej książki

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Krysiu patronatu. Jestem ciekawa tej książki, myślę że jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję kolejnej "okładki":)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratki następnego patronatu, kolejny sukces, wspaniale :) książkę będę mieć na uwadze!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...