Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 18 marca 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Mali wielcy'' zespołu Sumptuastic.

Sumptuastic – polski zespół muzyczny, pochodzący z Bolesławca, istniejący od 2000 roku. Muzyka jaką grają to pop-rock z wpływami dance. Skład zespołu to sześcioro muzyków: wokalistka, wokalista, gitarzysta, basista, klawiszowiec i perkusista.

Powiedz dokąd zmierzasz, czy znajdziemy się?
W zamian za nic uczyniłeś lepszą mnie


Za każdy dzień, za piękny sen, nawet za łzy
Za to co mam, że nadal trwam, dziękuję dziś


Tak mało wiary w Ciebie, a dalej gnasz
Nie szukasz, bo tak lepiej - co jest to masz
Choć ciągle tylko cierpisz - uśmiechasz się
Wciąż uczę się od Ciebie czym życie jest


Za każdy dzień, za piękny sen, nawet za łzy
Za to co mam, że nadal trwam, dziękuję dziś


Powiedz mi - kim jestem? Jedną z wątłych traw
Czy na każdym wietrze mogę pewnie stać?


Powiedz - czym jest piękno? Czy jest w każdym z nas?
Naucz mnie szanować wszystko co dziś mam


Za każdy dzień, za piękny sen, nawet za łzy
Za to co mam, że nadal trwam, dziękuję dziś

16 komentarzy:

  1. Kiedyś było o nich głośno i nawet byłam na ich koncercie ok. 2006 r. A potem ucichło i nawet nie sądziłam, że jeszcze grają.
    Bardzo ładna piosenka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo, zespół już nie istnieje.

      Usuń
    2. Tak zespół został rozwiązany chyba w 2011 roku.

      Usuń
  2. Bardzo fajny utwór :) szkoda, że zespół już nie istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jestem jakaś dziwna, ale pierwszy raz słyszę tę piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zespół pamiętam z dawnych czasów, ale tej książki nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się tekst tej piosenki :)
    O zespole nigdy jeszcze nie słyszałam, ale utwór bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubiłamten zespół i nadal mam momenty,kiedy chętnie ich słucham ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio było głośno o jednym z członków tego zespołu. Mam w domu ich starą płytę, fajne kawałki robili.

    OdpowiedzUsuń
  8. W życiu o nich nie słyszałam :D Dziewczyna śpiewa przecudnie, ale to raczej nie moje klimaty. Ja wolę coś...szybszego, energicznego, najlepiej po angielsku. Ale znam jedną osobę, która powinna ten zepsół pokochać (aż sama się dziwię, że go nie zna), więc i tak dzięki za polecenie :P
    Pozdrawiam (i zapraszam, oddaję wszystkie szczere komentarze ^^)
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiałam ich "Kołysankę":)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za nutkę. Zespół znam, ale tej piosenki nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki, ale trzeba przyznać, że wpada w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za tę piosenkę, gdy byłam w gimnazjum był to jeden z moich ulubionych zespołów.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...