"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 7 marca 2017

BOOK TOUR - ZAPISY: ''REAP'' Tillie Cole

Moi Drodzy,

Przygotowałam dla wszystkich blogerów, vlogerów
(książkowych, kosmetycznych, modowych etc.) oraz dla stałych czytelników mojego bloga, Book Tour z książką:
''REAP'' Tillie Cole [recenzja - KLIK].

Zasady przystąpienia do Book Tour:

1. Chęć przystąpienia do akcji proszę zgłaszać do 15 marca w komentarzach pod tym wpisem. Kolejność zgłoszeń wpływa na kolejność na liście oczekujących.

Jednocześnie proszę o kontakt mailowy: kryniame@wp.pl, aby podać swoje dane adresowe - dotyczy to także stałych bywalców mojej zabawy.

2. W ciągu maksymalnie 13 dni od otrzymania książki proszę opublikować recenzję lub kilkunastu zdaniową opinię na swojej stronie (fanpage, blogu itp.) oraz w jednej dowolnie wybranej przez siebie księgarni internetowej.

W swojej recenzji/opinii proszę uwzględnić frazę „Book Tour”, wstawić link do regulaminu akcji i umieścić zdjęcie pierwszej strony z wpisami poprzednich osób.

3. Po przeczytaniu książki proszę o kontakt z blogerką - Cyrysią (kryniame@wp.pl), w sprawie danych adresowych kolejnego uczestnika. Bardzo proszę o wysyłkę listem poleconym priorytetowym.

4. Na koniec książka trafi do organizatorki akcji,  a zdjęcie strony z wpisami zostanie opublikowane na jej fanpage'u oraz na blogu.



Można zaznaczyć swoją obecność na kartach powieści poprzez różne zapiski na marginesach - będące wynikiem Waszych uwag, przemyśleń lub możecie oznaczyć swoje ulubione cytaty, fragmenty. 

 
 START!!!

20 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zglaszam się a dane podałam na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłabym się, ale książką może dotrzeć do mnie w czasie, w którym mnie nie będzie, lub nie będę miała czasu. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się. Dane wysłałam :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Jeszcze nigdy nie brałam udziału w Book Tour, dlatego jestem okropnie podekscytowana. :D

    czytamogladampisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się i zaraz wysyłam adres! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. zgłaszam się Monika WDOWCZYK

      Usuń
    2. Proszę jeszcze o podesłanie do mnie na maila swoich danych adresowych z informacją, gdzie opina o książce zostanie zamieszczona.

      Usuń
  8. Może jeszcze się zgłaszać? :)

    Jeżeli tak to - ZGŁASZAM SIĘ! :D
    http://nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Recenzja już opublikowana :) Zachęcam wszystkich do brania udziału w Book Tour, to świetna zabawa! http://ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com/2017/03/reap-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...