Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 12 marca 2017

WYNIKI KONKURSU: Zwierciadło duszy

Moi Drodzy,

Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać ,,Sekretne życie arabskich kobiet'' Katherine Zoepf [recenzja - klik]. 
 
 Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom, którzy zdecydowali się wziąć udział w konkursie i dosłownie zasypali mnie swoimi zgłoszeniami. 💗
  
 Wybór był szalenie trudny, co rusz zmieniałam swoje typy. W końcu po burzliwej naradzie samej ze sobą, postanowiłam przyznać nagrodę Annie Sobańskiej, która zahipnotyzowała mnie swoim magnetyzującym spojrzeniem. 👀
 spójrz w moje oczy
zobaczysz tylko prawdę
pytać nie musisz
czy poznałam pogardę

nie chciałam łamać ludzkich serc
jak opłatek w święta
odeszła w pajęczynie
naiwność przeklęta

siłę poiłam pod powiekami
światła wskrzeszałam trzepocząc rzęsami
uciekałam przed trującym spojrzeniem
wyśmiewałam na ścianach obce cienie

cierniem owinęłam drżące dłonie
patrząc jak lęk za lękiem tonie
zimny pot spływał po sztywnym karku
jak rosa po liściu o poranku

spójrz w moje oczy
zobaczysz tylko prawdę
przyjrzeć się musisz
mają ciemną barwę

Anna Sobańska

  Pozwolę sobie wyróżnić jeszcze kilka osób, których spojrzenia także mnie urzekły. Gdybym tylko miała więcej nagród, to na pewno nagrodziłabym każdego z Was.

Gratuluję Wszystkim bez wyjątku.

18 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Anny, któa wygrała, ale też dla wszystkich, ktrózy brali udział :) Oczy są zwierciadłem duszy :). Bardzo ciekawy konkurs!
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Anny, której oczy przyciągają wzrok. Piękna fotka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zwycięskie oczy faktycznie hipnotyzują:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :) Spojrzenie rzeczywiście jest hipnotyzujące :)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za oczy! Ich blask aż mroczy!
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję pięknie za wszystkie miłe komentarze :) I od razu dzień stał się wyjątkowy... :) Pozdrawiam wszystkich <3 Anna Sobańska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Spojrzenie faktycznie hipnotyzujące! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!!!
    Niezwykłe spojrzenie, intrygujące...
    Poza tym dziękuję za wyróżnienie! 💓

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...