"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 3 marca 2017

KONKURS: Zwierciadło duszy

 Kochani

Mówi się, że oczy są odzwierciedleniem naszej duszy. Błyskawicznie wyrażają zmieniające się nastroje, reakcje na wypowiedzi i zachowania rozmówcy. Jednym słowem, odzwierciedlają nasze uczucia i emocje.

Stąd mój pomysł na konkurs.
 
Zaintryguj mnie swoim spojrzeniem.
 
 Osoba, której wzrok najbardziej przykuje moją uwagę otrzyma w nagrodę ,,Sekretne życie arabskich kobiet'' Katherine Zoepf [recenzja - klik].

Zgłoszenia proszę przysyłać pod adres: kryniame@wp.pl

  ___


Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
  - polubisz fanpage mojego bloga na Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie
- polubisz sponsora nagrody Czwarta Strona

Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Czwarta Strona.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy zrobić zdjęcie swoich oczu i podesłać fotkę do organizatorki konkursu.
4. Konkurs trwa od 3 marca 2017 roku do 8 marca 2017 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 12 marca 2017 roku.
6. Nagrodą jest egzemplarz
,,Sekretne życie arabskich kobiet'' Katherine Zoepf.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową o ile zapoda swój adres mailowy w poście konkursowym. W przeciwnym razie w ciągu 7 dni laureat musi sam się ze mną skontaktować. Po upływie tego czasu nagroda przepada.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

12 komentarzy:

  1. Idealny konkurs do tej książki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!
    pozdrawiam i zapraszam na recenzję Ugly Love :) polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny konkurs, życzę powodzenia wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na konkurs cudowny, niebanalny, intrygujący! Ale chyba nie mam szans, moje oczy nie są jakieś za ciekawe :) Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gram i ja :) Pozdrawiam, Anna Sobańska

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysłałam zgłoszenie przez wiadomość na fb. Poczta zastrajkowała ��

    Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...