"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 8 marca 2017

KONKURS: Podróż do czasów PRL-u


 NA DZIEŃ KOBIET KOLEJNY WYJĄTKOWY KONKURS 💖

Do wygrania:

 ,,Cień burzowych chmur'' Edyty Świętek [recenzja-klik].


Zadanie konkursowe:

  Pokaż fotografię z czasów PRL-u lub zdjęcie przedmiotu z minionej epoki.


Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę jedno, moim zdaniem najciekawsze. Zgłoszenia proszę przysyłać pod adres: kryniame@wp.pl

 ___


Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
  - polubisz fanpage mojego bloga na Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie
- polubisz fanpage Edyta Świętek 


Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Replika.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy podesłać do organizatorki konkursu zdjęcie z czasów PRL-u lub zdjęcie dowolnego przedmiotu z minionej epoki.
4. Konkurs trwa od 8 marca 2017 roku do 14 marca 2017 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 16 marca 2017 roku.
6. Nagrodą jest egzemplarz ''Cień burzowych chmur'' Edyty Świętek.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową o ile zapoda swój adres mailowy w poście konkursowym. W przeciwnym razie w ciągu 7 dni laureat musi sam się ze mną skontaktować. Po upływie tego czasu nagroda przepada.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

18 komentarzy:

  1. pomysł na konkurs bardzo fajny, akurat książka nie za bardzo mi odpowiada.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post.
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa prac konkursowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam tę gumę balonową, to od razu wróciły wspomnienia... typu woda sodowa, tzw. "gruźliczanka". Ja ze starszego pokolenia, to pamiętam :).
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa wszystkich zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy dobrze rozumiem, że zdjęcie może być nowe, byle na fotografii znalazło się coś z minionej epoki? Zdaje się, że mam idealnego kandydata w moim pokoju... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Może być fotografia z czasów PRL-u, jak nap. babcia stoi w niekończącej się kolejce po cukier, kawę czy mięso. Albo można zrobić zdjęcie jakiejś charakterystycznej rzeczy związanej z tym okresem np. autosyfon, kaseta magnetofonowa lub stary pieniądz. Zależy co kto ma :)

      Usuń
    2. Nalezy wyslac zdjęcie do autorki książki?

      Usuń
    3. Zdjęcie należy przesłać do mnie na adres: kryniame@wp.pl

      Usuń
  6. No to chyba jeden z najciekawszych konkursów jakie spotkałam :)
    Mam nadzieję, że będzie można zobaczyć wysyłane zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny konkurs, już coś tworzę i wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udział wzięty 💖 piękny konkurs świetna książka 😐

    OdpowiedzUsuń
  9. Bloga obserwuje i strony na FB:) zdjęcia wysłane... przy okazji powspominałam sobie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł :) wieczorem, jak dotrędo domu to coś wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super konkurs :)
    Fajnie było poprzez zdjęcia i wspomnienia wrócić do dawnych lat :)
    Zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...