Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 25 marca 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Na pół'' Cleo.

 Cleo to polska piosenkarka. Nazywa się Joanna Klepko. Sukces osiągnęła dzięki współpracy z producentem muzycznym Donatanem. Ich wspólny utwór "My Słowianie" wspiął się na szczyty list przebojów. Cleo reprezentowała Polskę w finale Eurowizji.


Strzał, żal, kolejny bunt
Piach w nas, sypie się grunt
Zamach na nas dwoje
A my winni po połowie
Grad, deszcz, huragan słów
Milcz, wrzeszcz, ale bądź tu
Samotni będąc razem
Osobno, ale w parze
Nie, nie, nie!


(Dzielę na pół)
Dzielę na pół, wiele dzielę na pół
Ja i ty całość jak radość i ból
Dzielę na pół
Odczuwam ten sam (sam), sam (sam), sam
Ten sam ból
(Dzielę na pół)
Dzielę na pół, wiele dzielę na pół
Ja i ty całość jak radość i ból
Dzielę na pół
Odczuwam ten sam (sam), sam (sam), sam


Ten sam ból

Wiatr, łza zmienia się w lód
Strach w nas to wróg u wrót
Zamach na nas dwoje
My oboje winni wojen
Płacz, walcz, zrób wiele prób
Twój śmiech chcę słyszeć znów
To moja, twoja wina
Chcę żebyś mocno trzymał mnie


(Dzielę na pół)
Dzielę na pół, wiele dzielę na pół
Ja i ty całość jak radość i ból
Dzielę na pół
Odczuwam ten sam (sam), sam (sam), sam
Ten sam ból
(Dzielę na pół)
Dzielę na pół, wiele dzielę na pół
Ja i ty całość jak radość i ból
Dzielę na pół
Odczuwam ten sam (sam), sam (sam), sam
Ten sam ból


(Dzielę na, dzielę na pół)
(Dzielę na pół)
Dzielę na pół, wiele dzielę na pół
Ja i ty całość jak radość i ból
Dzielę na pół

Odczuwam ten sam (sam), sam (sam), sam
Ten sam ból
(Dzielę na pół)
Dzielę na pół, wiele dzielę na pół
Ja i ty całość jak radość i ból
Dzielę na pół
Odczuwam ten sam (sam), sam (sam), sam
Ten sam ból

12 komentarzy:

  1. Piosenka nie bardzo mi się podoba, za to teledysk jest wspaniały! :)

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram poprzedniczkę, tekst szału nie robi, ale teledysk faktycznie jest ciekawy, taki tajemniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jej głos, bardzo oryginalny. A z piosenek chyba najbardziej "Sztorm".

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat tę wokalistkę średnio lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimatyczny teledysk, ale piosenka taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podoba zarówno tekst jak i teledysk. Aczkolwiek utwór katowany przez radia i stacje telewizyjne trochę mi się przejadł. Plus za przekaz, bo to utwór o relacji między dwoma osobam, o tym, że w zwiążku należy wszystko dzielić na pół być razem w radosnych, ale i trudnych chwilach. O tym, że nikt nigdy nie jest mniej czy bardziej winny , odpowiedzialny za coś no i o potrzebie bliskości mimo kłótni i kłopotów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie oddałaś istotę i przekaz tej piosenki. Właśnie w taki sposób ją obieram.

      Usuń
  7. Aż z chęcią sobie teraz posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tę piosenkę akurat lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za tą piosenką, ale teledysk jest tajemniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie znałam wcześniej tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  11. O, tą piosenko Cleo tez uwielbiam. Ale Sztorm tez jest fantastyczny <3

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...