Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 27 marca 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Jak kamień w wodę. Polowanie na Pliszkę'' Hanna Greń - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Jak kamień w wodę. Polowanie na Pliszkę'' Hanny Greń.
 

  Tylko ode mnie zależy twój los. Gdy w środku nocy usłyszysz szmer za oknami, to będę ja, i gdy w słońcu nagle pochłonie cię cień, to też będę ja. Nie uciekniesz przede mną. 

Kiedy Kornelia zaczyna otrzymywać tajemnicze listy z pogróżkami, uważa to za głupi dowcip. Żyje na uboczu, nie wchodząc nikomu w drogę i nie nawiązując żadnych bliższych relacji z innymi ludźmi, kto więc mógłby życzyć jej śmierci? Jednak sytuacja staje się coraz poważniejsza, dlatego kobieta podejmuje decyzję o zgłoszeniu się na policję. 

Nie jest to dla niej łatwe – jej dotychczasowe kontakty ze stróżami prawa nie należały do najprzyjemniejszych. W młodości została niesłusznie oskarżona o składanie fałszywych zeznań. Wszyscy zdawali się być wrogo nastawieni do Kornelii, ponieważ mężczyzna, którego oskarżyła wtedy o próbę gwałtu, sam był policjantem, a jego koledzy nie wierzyli, że mógł dopuścić się przestępstwa.
W wyniku zbiegu okoliczności, kobieta natrafia na posterunku na tego samego funkcjonariusza, który przed laty próbował ją zdyskredytować, aby chronić swojego przyjaciela. Mimo wrogiego nastawienia, to jednak właśnie ten mężczyzna może okazać się dla Kornelii jedyną nadzieją.

 
 Premiera: 18 kwietnia



Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :) 

Gorąco polecam!  To  jedna z takich książek, przy których nie czuje się upływu czasu. Zaczynasz czytać i pochłania cię zupełnie. 💕

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

21 komentarzy:

  1. Ogromnie się cieszę, że LŚC patronuje mojej książce. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo się cieszę, że mogę patronować tak świetnej powieści.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Gratuluję. Chyba skuszę się na tę książkę po premierze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      I skuś się koniecznie na powyższą powieść. Na pewno nie pożałujesz.

      Usuń
  3. Gratuluję patronatu, spojrzę sobie na fragment późnym wieczorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Mam nadzieję, że po przeczytaniu fragmentu skusisz się na całość :)

      Usuń
  4. Gratuluję patronatu, książka wydaje się ciekawa, ale raczej nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Szkoda, że nie są to Twoje klimaty, ale może mimo wszystko zrobisz wyjątek? Polecam zaryzykować ;)

      Usuń
  5. Rewelacyjna książka! Polecam, polecam i jeszcze raz polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w zupełności.
      I gratuluję wspaniałej rekomendacji :)

      Usuń
  6. Gratuluję patronatu, super!! A na książkę czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej autorki, może warto byłoby to zmienić?
    Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zainteresowana tym tytułem i konkursem:) Mam nadzieję, że za niedługo....

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję patronatu. Będę miała okazję przeczytania tej historii przedpremierowo i przyznaję, że już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję patronatu. A ten kotek na okładce jest mega. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Hanna Greń to bardzo wartościowa Autorka. Czekam niecierpliwie tez na konkurs! Chętnie przyjmę "Jak kamień w wodę" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję patronatu- pozycja zapowiada się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Już mam smaka na książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję patronatu :) Opis brzmi dość ciekawie, może kiedyś skuszę się na tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...