Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 4 marca 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę "Na dnie twojego serca" w wykonaniu Sebastiana Riedla & Cree.
 
Sebastian Riedel, syn legendarnego wokalisty Ryszarda Riedla. Od najmłodszych lat towarzyszący swemu ojcu i zespołowi Dżem w trasach koncertowych, niejednokrotnie wpuszczany przez muzyków na scenę, by akompaniował Ryśkowi na harmonijce ustnej. Co naturalne, jednym z pierwszych marzeń Sebastiana było założenie własnego zespołu. Marzenie stało się rzeczywistością w 1993 roku. Zespół Cree powstał w Tychach z inicjatywy trzech niespełna 16-letnich chłopców – Sebastiana Riedla, Sylwestra Kramka i Adriana Fuchsa. Pomysłodawcą nazwy był muzyk Ryszard Riedel, ojciec Sebastiana, którego fascynowała historia i życie Indian, sam chciał w przyszłości mieć zespół o takiej nazwie.


Piękna bluesowo-rockowa ballada, która opowiada o miłości i o tym, jak wszyscy jej pragniemy. 
.

Gdzieś na dnie twojego serca
Pozostał tylko żal
W ciemności deszczu łza
Gdzieś na dnie twojego serca
Ukrywasz wiarę swą
Wszystko, to, co masz w deszczu łez

Usłyszeć chcesz swoje myśli
Bo każdy w sobie ma
Chwilę, która trwa
Pokochać chcesz też jak inni
To miłość przecież jest
Pragnieniem naszych serc

Gdzieś na dnie twojego serca
Pomóż mi znaleźć nadzieję
Gdzieś na dnie twojego serca
W ciemności deszczu łez
Ukrywasz wiarę w to
Że kochać chcesz!

Odwagi dość masz na pewno
Bo każdy w sobie ma
Siłę, która trwa
Wystarczy dzień, jedna chwila
Zapomnij, co to żal
Zapomnij, co to strach

Gdzieś na dnie twojego serca
Pomóż mi znaleźć nadzieję
Gdzieś na dnie twojego serca
W ciemności deszczu łez
Ukrywasz wiarę swą

Gdzieś na dnie twojego serca
Pomóż mi znaleźć nadzieję /x3

Gdzieś na dnie twojego serca
W ciemności deszczu łez
Ukrywasz wiarę w to
Że kochać chcesz!

12 komentarzy:

  1. Nie znam, ale moja przyjaciółka często chodzi na koncerty Sebastiana, muszę się z nią kiedyś i ja wybrać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mój typ muzyki, ja idę bardziej w stronę LemON.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładna, ale nie do końca trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  4. I znów muzyczna niespodzianka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna... tekst trafia do słuchacza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam, ale miło sie słucha.

    OdpowiedzUsuń
  7. Krysiu bezbłędnie trafiłaś dzisiaj tą muzyką w moje serce:) Bardzo lubię głos Sebastiana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za Polskimi piosenkami, ale ta wpada w ucho :)
    Pozdrawiam,
    Sara z Niesamowity Świat Ksiażek

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...