Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 11 marca 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Oszukać los'' w wykonaniu Ani Wyszkoni, która po trudnej chorobie wraca na rynek muzyczny. 
 
,,To mój osobisty pamiętnik pierwszej połowy tego roku, kiedy w moim życiu nastąpił pewien znaczący przełom. Słowa tego utworu napisałam w jednym z najtrudniejszych momentów mojego życia. Unikam dosłowności, więc z piosenki bezpośrednio nie można wywnioskować czego dotyczy, ale moi fani oraz wnikliwi obserwatorzy łatwo połączą pewne fakty…''

.
 Powietrze nagle stało się duszne
Słowa zabierają tlen
Odkładam nagle cały świat na później
Próbuje wziąć głęboki wdech
Bezskutecznie, beznamiętnie
Wyrzucam gniew


R. Całą złość wykrzyczeć chcę
I prosto w twarz się śmiać 

Oszukać los
Siłę mam by zacząć jeszcze raz
Chcę zacząć jeszcze raz


2. Na wszystko będzie mnie już stać
Od jutra
  Wyrwę z gardła gorzki smak
Przyczajony
I znów odbiję się od dna
I wrócę jakby nic na start
Całkiem inna
Całkiem nowa
  Zdobędę świat


R. Całą złość wykrzyczeć chcę
I prosto w twarz się śmiać
Oszukać los
Siłę mam by zacząć jeszcze raz

Całą złość wykrzyczeć chcę
I prosto w twarz się śmiać
Oszukać los
Siłę mam by zacząć jeszcze raz
Zaczynam jeszcze raz

13 komentarzy:

  1. Akurat miałam sobie włączyć jej "Biegnij przed siebie" ^^
    Ja od Dnia Kobiet słucham "Czego sercu nie żal" od Popka, Soboty, Matheo i Piotrka Świderskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej, nie wiedziałam nawet, że z piosenkarką coś się działo. Teraz tym bardziej wsłucham się w tekst.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami lubię posłuchać jej utworów ale jakoś mnie nie porywają. Bardziej Ania Dąbrowska skrada me serce, szczególnie jej utwór do filmu "Porady na zdrady", czyli "Dreszcze" :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny utwór,cieszę się,że Wyszkoni wróciła z nową,fajną piosenką,bo ostatnio było o niej bardzo cicho.Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo cenię sobie wokal Ani. Ona jest taka prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Melodia wpada w ucho, tekst dobry, czego chcieć więcej :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię utwory tej piosenkarki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenki nie kojarzę, ale wiem, o jakich wydarzeniach śpiewa piosenkarka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za rodzimą muzyką, jednak panią Wyszkoni zawsze darzyłam szacunkiem i sympatią :)

    Pozdrawiam

    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Anie. Jeszcze za czasów działalności Łez miałam okazję być na koncercie i stać w pierwszym rzędzie :)
    To niespotykanie przemiła osoba i zwierzę sceniczne ♡
    Nic nie wiedziałam o jej chorobie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubiłam jej piosenki, gdy śpiewała w ,,Złach", byłam wtedy w gimnazjum i prowadziłam nawet specjalny zeszyt, gdzie wklejałam wycinki z gazet czy plakaty z tym zespołem.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...