Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 17 listopada 2016

KONKURS: Trening Kreatywności ;)

Kochani,

Mam dla Was do wygrania jeden egzemplarz ''Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię?'' - Estelle Maskame (recenzja - klik).
 
 Zadanie konkursowe:

 Wymyśl hasło reklamowe dla serii DIMILY.
  
 Swoje hasła proszę wpisywać w komentarzu a hasła graficzne proszę przysyłać na maila: kryniame@wp.pl
hasła graficzne będą wyżej ocenianie

Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę jednego laureata, który otrzyma powieść
''Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię?'' - Estelle Maskame.
 
  __


Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- polubisz fanpage mojego bloga na
Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie
  
Do dzieła!!! Naprawdę warto!



   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Feeria. 
3. Aby wziąć udział w konkursie należy podesłać do organizatora konkursu projekt hasła reklamowego dla serii DIMILY lub zapodać w komentarzu swoją propozycje hasła reklamowego.
4. Konkurs trwa od 17 listopada 2016 roku do 22 listopada 2016 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 24 listopada 2016 roku.
6. Nagrodą jest jeden egzemplarz
''Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię?'' - Estelle Maskame.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9.
Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.

10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)


PS. Zapraszam też do konkursu z książką ,,Na szczycie. Gra o miłość'' - KLIK. 
Nie ma jeszcze żadnego zgłoszenia, więc większa szansa na wygranie nagrody 😉 

8 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...