Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 8 listopada 2016

ZAPOWIEDŹ: „Zemsta i przebaczenie. Narodziny gniewu” Joanna Jax

Z wielką radością pragnę poinformować, że zostałam jedną z ambasadorek najnowszej powieści Joanny Jax. ''Narodziny gniewu'' to pierwszy tom trylogii: Zemsta i przebaczenie.

  ~~ * ~~
 
 Miałam przyjemność również przeczytać tę powieść jeszcze przed premierą i napisać do niej rekomendację.
 

 Opis fabuły:

 Pierwszy tom monumentalnej sagi o sile miłości i przyjaźni, nienawiści i żądzy zemsty, wplecionej w wielką historię Europy XX wieku. Julian Chełmicki i Emil Lewin są przyrodnimi braćmi, ale oprócz wspólnego ojca dzieli ich wszystko – pozycja społeczna, stopień zamożności, wyznawane wartości. Dzień, w którym dwaj młodzi chłopcy dowiadują się o swoim istnieniu, diametralnie zmienia ich życie, kładzie się cieniem na ich losie i wpływa na przyszłe pokolenia. Bracia muszą zmierzyć się z rzeczywistością, wzajemną niechęcią i trudną historią swojego kraju. Na drodze Juliana i Emila staną także miłość i namiętność. Czy uczucie pozwoli zapomnieć o zadrze w sercu i zemście, czy wyzwoli kolejne demony? Alicja Rosińska i Hanna Lewin to przyjaciółki, które pewnego dnia opuszczają prowincję, by szukać szczęścia w metropolii i realizować swoje marzenia. Wybuch II wojny światowej niweczy ich plany i wpływa na ich postrzeganie świata oraz to, co w życiu najważniejsze. To uniwersalna opowieść o poszukiwaniu szczęścia i cenie, jaką się płaci za popełnione błędy.

 
Premiera: 22.11.2016

Prapremiera "Narodzin gniewu" dostępna jest jedynie na stronie Virtualo.
   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Recenzja już niebawem.

Jesteście zainteresowani tym tytułem? Osobiście gorąco polecam!!!

25 komentarzy:

  1. Gratuluję! Książkę czytałam i również polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli w książkę wpleciona jest wielka historia Europy XX wieku, to bardzo chętnie przeczytam. Bardzo podoba mi się okładka! Gratuluję wzięcia pod skrzydła :) kolejnej książki!
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie chcę przeczytać, jak historia, to muszę być na tak:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rekomendacji :D Chętnie poznam autorkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki Joanny Jax biorę w ciemno. Uwielbiam jej pióro:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się zapowiada. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    Dawno nie czytałam książki z wątkiem historycznym. Powiem, że opis mnie zaciekawił. Szczególnie ten moment, który mówi o braciach. Sądzę, że będzie to wartościowa powieść i na pewno po nią sięgnę. Przyda mi się taka mała przerwa od tych całych powieści młodzieżowych i romansów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już polecam! Rewelacyjna powieść!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie. Gratulacje, ambasadorko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Krysiu.:) Książka zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Krysiu! Cieszę się, że mogę wraz z Tobą i innymi ambasadorkami polecać tę powieść! Jest znakomita! :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! ;) Co do książki, to okładka strasznie kojarzy mi się z pozycjami Zafona. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ja właśnie się zastanawiałam, gdzie widziałam podobną okładkę :)

      Usuń
  14. Gratuluję! Mi również okładka skojarzyła się z książkami Zafona, szczególnie z "Cieniem wiatru". Z książką się chętnie zapoznam ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zainteresowana tym tytułem :) Serdecznie gratuluję Krysiu ambasadorstwa i opiekę nad książką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie Ci gratuluję :)
    Lubię połączenie fikcji literackiej z prawdziwymi wydarzeniami, więc trylogia mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję!
    Książka zapowiada się świetnie. To chyba coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Choć obecnie książka nie jest dla mnie, to i tak końcowe zdanie na jej temat wyrobię sobie po Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...