Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 11 listopada 2016

KONKURS: Złap zimę w obiektywie :)

Kochani,

Mam dla Was do wygrania jeden egzemplarz książki ,,Miłość z nutą imbiru'' Agnieszki Olejnik (recenzja - klik).
 
 Zadanie konkursowe:

  Pokaż zimę w obiektywie z Twojej perspektywy.
PS. Jeśli u kogoś nie ma jeszcze śniegu, to może przesłać zdjęcia z ubiegłego roku.
   
  Swoje fotki proszę przysyłać na maila: kryniame@wp.pl

Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę jednego laureata, który otrzyma powieść ,,Miłość z nutą imbiru'' Agnieszki Olejnik.

  __

Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- polubisz fanpage mojego bloga na
Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie

  
Do dzieła!!! Naprawdę warto!



   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Czwarta Strona. 
3. Aby wziąć udział w konkursie należy podesłać do organizatora konkursu zdjęcie zimy z Waszej perspektywy.
4. Konkurs trwa od 11 listopada 2016 roku do 16 listopada 2016 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 18 listopada 2016 roku.
6. Nagrodą jest jeden egzemplarz ''Miłość  z nutą imbiru'' Agnieszki Olejnik.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.

8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9.
Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.

10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

18 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wezmę udział! Zapraszam też do siebie: http://artgirl12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam, naprawdę warto, wczoraj skończyłam czytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poparcie. Kilka zgłoszeń już jest, ale czekam na więcej :)

      Usuń
  3. Wezmę udział. Zaraz wyślę zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma wokół mnie śniegu, a ja nie jestem dobra w fotografii. Życzę więc powodzenia wszystkim zainteresowanym :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłoszenie wysłane z maila: gabolek000@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przeczytałam "Szczęście na wagę" - wspaniała książka! Z wielką przyjemnością przygarnęłabym "Miłość z nutą imbiru". Zdjęcie wysłane - aniawalk1

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko zrobione ;)
    Zdjęcie wysłane ;)
    Super konkurs. Chętnie biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! Zgłoszenie wysłane :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykonane ;)
    Lubie i obserwuje jako beata f.
    Udostepbiam na fb jako beata f.
    Zdjecie wyslane jako beata.fornal@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się i zdjęcie wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...