Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 12 listopada 2016

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę
,,Kiedyś odnajdziemy siebie'' JULI.

Julita „Jula” Fabiszewska urodziła się w 1991 roku w Łomży. Młoda wokalistka zdobyła internetową sławę dzięki swoim amatorskim nagraniom. W ciągu kilku lat utwory autorstwa Juli osiągnęły 30 milionów wyświetleń w Internecie. Szybko rosnąca popularność młodej wokalistki zainteresowała profesjonalistów z branży muzycznej, co zaowocowało nagraniem albumu „Na krawędzi”, wydanym w sierpniu 2012 roku. Krążek pokrył się złotem, a promowały go hity „Nie zatrzymasz mnie” oraz „Za każdym razem” - odsłuchany w Internecie ponad milion razy. Muzykę do profesjonalnie zrealizowanego singla skomponował Adi Owsianik, który jest liderem zespołu Rotten Bark – finalistów pierwszej edycji programu Must Be The Music. Podczas gali ESKA Music Awards 2012 Jula została nagrodzona w kategoriach Najlepszy Debiut i Nalepszy Artysta ESKA.pl. Wzięła też udział w trzeciej edycji programu „Bitwa na głosy”, w którym była trenerem jednej z drużyn.

Piękny wokal, ciekawy tekst i super teledysk :)

.

 Kiedyś odnajdziemy siebie
Jak to wytłumaczyć nie wiem,
Złem jest być przy sobie w gniewie
Uwierz mi, tak będzie lepiej
/3x oooooooooo


Nie ma już nadziei dla nas dziś,
Nie chcę żebyś teraz ze mną był,
Może kiedyś przyjdzie taki dzień
W którym już nie wróci to co złe.
W którym już nie wróci to co złe...


Kiedyś odnajdziemy siebie
Jak to wytłumaczyć nie wiem,
Złem jest być przy sobie w gniewie
Uwierz mi, tak będzie lepiej
Uwierz mi, tak będzie lepiej


Nie wiem gdzie uciekły tamte dni,
Sama nie rozumiem z tego nic,
Może kiedyś przyjdzie taki dzień
W którym już nie wróci to co złe.
W którym już nie wróci to co złe...


Kiedyś odnajdziemy siebie
Jak to wytłumaczyć nie wiem,
Złem jest być przy sobie w gniewie
Uwierz mi, tak będzie lepiej
/2x


Może nie powinnam teraz iść,
Czuje że to nie czas by z Tobą być,
Wybacz mi to, że dzisiaj proszę Cię
O to byś beze mnie dalej szedł...!


Kiedyś odnajdziemy siebie
Jak to wytłumaczyć nie wiem,
Złem jest być przy sobie w gniewie
Uwierz, mi tak będzie lepiej
/2x

17 komentarzy:

  1. Pamiętam początek kariery Juli - było o niej głośno, bo mieszkam między Białymstokiem a Łomżą, skąd pochodzi Jula. Cieszę się, że osiągnęła sukces. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczynę pamiętam jeszcze, kiedy nagrywała rap i hip-hop razem z naszymi muzykami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktoś-gdzieś-kiedyś napisał, że Jula nie umie śpiewać, zresztą nawet o Lisowskiej tak powiedzieli, więc to chyba standard ;P Osobiście, hmm, nic nie mam do tej dziewczyny, ma taki czysty głos :) Nie słucham jej piosenek, ale jak gdzieś w radiu któraś leci, to chętnie się wsłuchuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety to nie moje muzyczne klimaty, do mnie Jula nie trafia ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przemawia do mnie muzyka Julii, mam nieco inny gust. Chociaż ogólnie rzecz biorąc jej wokal nie drażni mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie kojarzę tej muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja znam chyba tylko dwie jej piosenki, zaraz tą przesłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chciałabym, żeby mój komentarz zabrzmiał jak hejt, bo nie o to chodzi. Wiem, ze gusta muzyczne są różne i to naprawdę widać na wielu przykładach. Sama jestem jak najbardziej za promowaniem polskiej muzyki, bo jest mnóstwo wspaniałych ARTYSTÓW - Mela Koteluk, Monika Brodka, Dawid Podsiadło, Daria Zawiałow, Organek, Kortez, odkryty niedawno przeze mnie Swiernalis i wielu, wielu innych... No ale właśnie - dlaczego w pierwszym lepszym radiu ich nie słychać? Odpowiedź jest prosta: bo ich utwory najczęściej nie mają jednego bitu i banalnego tekstu o niczym. Dla porównania takiej Juli - jej piosenka jest po prostu chwytliwa, bez względu na to, że tekst jest nijaki, a ona sama śpiewa tak, jak pewnie sama dałabym radę, chociaż uwierzcie mi, głos mam fatalny do śpiewania. Wiem, że każdy chce się wybić i ma marzenia - Jula też na pewno marzyła o karierze. Fajnie, że się jej udało, ale jednocześnie to przykre, że gdy posłucha się typowego radia, to natrafia się na bądźmy szczerzy - słabe piosenki bez większego przesłania. A te mające klimat perełki giną gdzieś pośród tego typu muzyki. ;)
    Pozdrawiam,
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Wielu naprawdę uzdolnionych artystów znika w tle, a często wybijają się przeciętni wokaliści. Ale dużo tak naprawdę zależy od nas samych, bo jeśli dany kawałek notorycznie słuchamy, potem kupujemy płytę, to oznacza, że nam się to podoba i chcemy dalej daną osobę na rynku muzycznym. Tak właśnie się stało w przypadku Juli. Może i dziewczyna nie ma mega wielkiego głosu, ale śpiewa całkiem przyzwoicie, a jej teksty wpadają w ucho. W dodatku została nagrodzona w kategoriach Najlepszy Debiut i Najlepszy Artysta ESKA.pl - a takie wyróżnienie też o czymś świadczy.
      Ja osobiście znam tylko dwa jej utwory: ,,Za każdym razem'' i ,,Kiedyś odnajdziemy siebie''. Na co dzień słucham czegoś innego, mimo to staram się w moim cotygodniowym cyklu promować różnego rodzaju muzykę i różnych wykonawców.
      Niemej jednak bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii. Takie teksty cieszą, bo widać, że jesteś artystyczną duszą, która poszukuje czegoś więcej niż produktu niszowego.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Lubię jej piosenki, są proste, ale melodyjne i wpadają w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja uwielbiam Julę. Jest to naprawdę fantastyczna dziewczyna. Jesteś daleko, Milion słów, Zostań czy kilka innych jej piosenek - uwielbiam. I większość znam na pamięć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej piosenki wpadały w ucho, ale to trochę nie moje gusty muzyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piosenka taka typowo komercyjna, ale wpada w ucho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo zdanie ;)
      http://justboooks.blogspot.com/

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...