Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 13 listopada 2016

ZAPOWIEDŹ: ''Za rok o tej porze'' Monika Sawicka - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Za rok o tej porze'' Moniki Sawickiej.

~~ * ~~

 Za rok o tej porze to ponowne spotkanie z Kornelią z Dobrze, że jesteś. Jeśli myśleliście, że jej problemy się skończyły, że już nic złego nie może jej spotkać, myliliście się. 

Poprzeczka idzie w górę, a problemy się mnożą. Na jaw wychodzą mroczne tajemnice z głębokiej przeszłości, a bohaterów opanowuje psychoza strachu. Przeszłość staje oko w oko z teraźniejszością. To tak, jakby Pan Bóg mówił: „Sprawdzam, ile jesteś w stanie znieść i jakim człowiekiem możesz się stać”. 

Ale ta historia to próba sił także dla Czytelnika − co wie o wybaczaniu i o sobie samym, jak daleko sięga Jego wyobraźnia, czy walczyłby o miłość i o siebie tak jak Kornelia?

 
Premiera: 22.11.2016

   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

19 komentarzy:

  1. Gratuluję patronatu, książkę chętnie przeczytam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje. I bardzo się cieszę, że masz w planach ,,Za rok o tej porze''.

      Usuń
  2. O też się cieszę, że będziesz patronatem, o książce jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie, wielkie gratulacje kochana! Książkę polecam gdziekolwiek się da!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wzajemnie gratuluję pięknej rekomendacji ;)

      Usuń
  4. Gratuluję. Nie czytałam jeszcze żadnej książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takich książek i chyba ta też nie jest dla mnie, ale gratuluję!
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję kolejnego patronatu! ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...