"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 22 listopada 2016

WYNIKI KONKURSU: Bitwa na okładki :)

Moi Drodzy,

Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać egzemplarz ''Na szczycie. Gra o miłość'' K.N. Haner (recenzja - klik).
 
Tym razem przyszło mało zgłoszeń, dlatego bardzo dziękuję tym uczestnikom, którzy zdecydowali się wziąć udział w konkursie i nadesłali przepiękne projekty okładkowe do trzeciego tomu serii ,,Na szczycie. Nieczysta gra''. 
W szczególności zachwyciły mnie dwie okładki. Jedna z nich jest autorstwa:
 Jagody G.


 Drugą okładkę wykonała:
Gabriela


 Nie mogłam zdecydować się, którą wybrać. Toteż postanowiłam nagrodzić... obie :)
 
Gratuluję!
  _____
 
Pozwolę sobie wyróżnić jeszcze dwie osoby, których fotki także mnie urzekły.
 
Agnieszka              /        zachód słońca       

17 komentarzy:

  1. Gratuluję! :)
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!Zdolne dziewczyny ☺Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrazy uznania dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie druga fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyń. Według mnie druga jest lepsza, nie lubię okładek z przesadzoną erotyką, ale ogólnie nie lubię erotyki, także wiadomo :D W każdym razie wielkie gratki!:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same talenty! Piękne propozycje okładek? Bardzo podoba mi się dobranie czcionki w pierwszej propozycji do lekkiego, ulotnego tła. Ciekawe, jak oceniłby te prace profesjonalny krytyk? Mnie się bardzo podobają, wszystkie!
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga bardziej mi się podoba. Gratuluję obu laureatkom!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo! :) Gratulacje dla drugiej zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...