Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 26 listopada 2016

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,To co dobre'' Kasi Kowalskiej.

Kasia Kowalska. Pierwsza płyta "Gemini" z 1994 roku pokryła się podwójną platyną, a większość wydanych singli stała się przebojami. Występowała u boku Edyty Bartosiewicz i reprezentowała Polskę na Konkursie Piosenki Eurowizji. Jej albumy pokryły się platyną lub złotem.

Najlepsze Płyty: "Gemini", "Antidotum"

Największe Przeboje: "Coś optymistycznego", "To co dobre", "Spowiedź".
 
 Bardzo głęboki tekst i świetny wokal.


..

 Zamknięta w sobie szukasz ucieczki
boisz się wyjść, boisz się chcieć
wiem jak jest trudno strach przezwyciężyć
na przekór życiu nadawać mu sens


wszystkim nam brakuje szczęścia
masz to na co godzisz się
każda droga jest łatwiejsza
gdy widzisz to, co dobre jest


mam dużo sił, lecz ufać nie będę
choć dobry los dał co chciałam mieć
kiedyś dla ciebie byłam diamentem
zmienił mnie czas, zmieniły mnie łzy


wszystkim nam brakuje szczęścia
masz to na co godzisz się
każda droga jest łatwiejsza
gdy widzisz to, co dobre jest


wszyscy tak pragniemy szczęścia
masz to na co godzisz się
każda droga jest łatwiejsza
gdy widzisz to, co dobre jest


Wszystkim nam brakuje szczęścia
Masz to na co godzisz się
Każda droga jest łatwiejsza
Gdy widzę to, co dobre jest


Wszyscy tak pragniemy szczęścia
Masz to na co godzisz się
Każda droga jest łatwiejsza
Gdy widzę to, co dobre jest

18 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za muzyką polską, bo słucham metalu symfonicznego, a polskiego raczej nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tak od rana czekałam co dzisiaj się pojawi i na dzisiaj wspaniała Kasia Kowalska :)
    Przy Kasi super się kieruje samochodem, śpiewając :D
    Ostatnio mi towarzyszyło mi "Pieprz i sól".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam mogę wszystkiego słuchać o ile to nie disco polo:) Ta piosenka Jej się udała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystkie kawałki Kasi Kowalskiej. Mam jej większość płyt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta piosenka była pierwszą, którą nagrałam sobie na płytę CD kiedyś w dzieciństwie. Mam do niej sentyment. Chociaż z repertuaru Kasi chyba najbardziej lubię utwór. A to co mam. U mnie dzisiaj też muzycznie . Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i stwierdzam, że dobre, a nawet bardzo dobre :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas 😍
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Kasię:))
    ta piosenka- cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej lubię te stare piosenki Kasi Kowalskiej, z pierwszych kilku płyt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię raz w czas ją usłyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, Kasia Kowalska ma naprawdę świetny głos i mądre teksty... Tak, lubię bardzo od czasu do czasu słuchać jej utworów. Jednak do tej pory najbardziej trafiło do mnie "A to co mam". :)
    Pozdrawiam,
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię starsze piosenki Kasi, ten utwór miło wspominam z czasów świetności:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię tę wokalistkę ;) Pamiętam jąk zasłuchiwałam się w jej piosenkach jak byłam nastolatką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Melodyjny kawałek ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Stare i dobre. Kojarzy mi się z dzieciństwem, jak czekałam na mamę, aż wróci z pracy. ;) Lub jak jeździłam do babci, de facto do miejsca, w którym od pięciu lat mieszkam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...