Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 21 listopada 2016

ZAPOWIEDŹ: ''Bestia'' oraz ''Przebudzenie'' Piotra Rozmusa - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Bestia'' oraz ''Przebudzenie'' Piotra Rozmusa.

~~ * ~~

 
Mieszkańcy Szczecinka zastygli w śmiertelnym przerażeniu. Dwie bestialsko zamordowane młode kobiety, dwoje porwanych dzieci i oskalpowany mężczyzna to bilans kilku tygodni. Gdy emerytowany komisarz policji starał się uciec przed zmorami przeszłości, to miejsce wydawało mu się sielską przystanią. Tymczasem staje przed podwójnym wyzwaniem. Musi włączyć się w poszukiwania psychopatycznego mordercy, a także po raz drugi zmierzyć się z niejakim Łezką, szefem szczecińskiej mafii, który przed laty wydał wyrok na jego małą córeczkę. Nie wie jednak, że w ukryciu czyha jeszcze jeden przeciwnik, inteligentny i bardziej niebezpieczny, którego dziedzictwo zła sięga lat wojny...

Recenzja - klik

~~ * ~~
 
Od okrutnych i krwawych wydarzeń, które rozegrały się w Szczecinku, mijają trzy lata. Lokalna społeczność powoli o nich zapomina, a miasto znów zaczyna tętnić życiem. Turyści i mieszkańcy cieszą się upalnym latem, okupują miejscowe plaże, szaleją na nartach wodnych i korzystają z wszelkich atrakcji urokliwego Szczecinka. Nieopodal parku swoje podwoje otwiera olbrzymie wesołe miasteczko, a jedna z największych polskich telewizji zamierza nagrać wakacyjny program. Tymczasem para dzieciaków podczas przejażdżki rowerowej odkrywa zwłoki wędkarza. Nie ma najmniejszych wątpliwości, że mężczyzna został zamordowany i to w wyjątkowo brutalny sposób. Podczas eksploracji szczecineckich podziemi z okresu II wojny światowej jeden z konserwatorów zabytków wpada w szał i rzuca się na towarzyszącego mu kolegę. Dyrektor lunaparku zostaje zamordowany, a zrozpaczeni rodzice zgłaszają zaginięcie ośmioletniej dziewczynki… Mimo usilnych prób zachowania sprawy w tajemnicy informacja wycieka do prasy. W mieście znów zaczyna panować chaos. Nowo wybrany burmistrz wyraźnie nie radzi sobie z presją. Wraz z prokuratorem angażują w sprawę śledczego ze Szczecina, który ma pomóc lokalnej policji w ujęciu psychopatycznego mordercy. Prowadzący sprawę policjanci z każdym dniem utwierdzają się w przekonaniu, że koszmar zaczął się na nowo. Podejrzewają, że w Szczecinku pojawił się naśladowca bestii, która sparaliżowała miasto przed laty. Mieszkańcy mają inną teorię – uważają, że Szczecinek został nawiedziony.

~~ * ~~
 
 Miałam przyjemność przeczytać ''Przebudzenie'' jeszcze przed premierą i napisać rekomendację na skrzydełko okładki.
 

 
Premiera: 29.11.2016

   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?
Osobiście polecam. Emocje gwarantowane! 

Zachęcam też do polubienia fanpage Piotra Rozmusa: klik

15 komentarzy:

  1. Brzmi intrygująco, gratuluję patronatu ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Obie pozycje zapowiadają się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bestię czytałam-mocna rzecz. Nie wiedziałam, że będzie nowa książka autora. Na pewno przeczytam☺

    OdpowiedzUsuń
  4. "Bestię mam juz na półce,ale wcześniejsze wydanie. Jeszcze bez Twojego patronatu. NIemniej gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:)
    Opisy fabuł brzmią całkiem intrygująco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje.
    Zapowiada się ciekawa lektura... sztuk dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thriller nie jest moim ulubionym gatunkiem ale stopniowanie napięcia mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałem tego autora, ale uwielbiam taki gatunek! Przeczytam z wielką ochotą jak tylko czasu trochę znajdę. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się nie waham! Po pierwsze- uwielbiam to wydawnictwo. Do tej pory mnie nie zawiedli i czytałam same perełki :)
    Po drugie- lubię takie klimaty! I te dwie książki z opisu wydają się być naprawdę warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! ;) A książki intrygują mnie, zwłaszcza przez niezwykle klimatyczne okładki! ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...