Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 12 października 2015

Zapowiedź ''Dimily. Czy wspominałam, że cię kocham?'' Estelle Maskame pod patronatem LŚC

Na okładce widnieje logotyp mojego bloga oraz moja rekomendacja (przeze mnie powiększona) znalazła się na wewnętrznym skrzydełku okładki.


Miło mi poinformować, iż mój blog LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę ''Dimily. tom 1. Czy wspominałam, że cię kocham?'' Estelle Maskame.

~~~
W dodatku moja rekomendacja znalazła się na skrzydełku okładki książki.
 Dziękuję wydawnictwu Feeria Young za ten zaszczyt
 

Opis fabuły:

 Pierwszy tom uzależniającej opowieści o zakazanej miłości pióra nastoletniej debiutantki!

Estelle Maskame zaczęła zamieszczać kolejne rozdziały swojej książki na platformie Wattpad, gdy miała 17 lat. Od razu zyskała rzesze wiernych czytelniczek i została nazwana „głosem pokolenia”. Oficjalnej premiery pierwszego tomu i kolejnych części książki z niecierpliwością oczekują fani z całego świata.

Rodzice Eden Munro rozwiedli się już kilka lat temu, i od tego czasu dziewczyna nie widziała swojego ojca. Teraz jedzie z Portland do Santa Monica w Kalifornii, by spędzić lato z nim i jego nową rodziną: żoną i jej trzema synami, z których każdy jest obdarzony silnym charakterem. Najstarszy z nich, Tyler Bruce, to zbuntowany nastolatek o wybuchowej naturze i wybujałym ego, kompletne przeciwieństwo przyrodniej siostry. On i jego paczka biorą Eden pod swoje skrzydła, pozwalając jej doświadczyć zupełnie nowych dla niej przeżyć – imprez, plażowania i… łamania zasad. Tyler pozostaje dla niej zagadką, a im bardziej stara się go rozgryźć, tym mniej o nim wie i tym bardziej czuje, że rodzi się między nimi coś więcej. A przecież nie powinna interesować się swoim przyrodnim bratem w ten sposób. To zakazane!

Ale jak powstrzymać uczucia, których nie da się opanować? 

~~~

A na zachętę mały fragment:

 ,,– Przepraszam za spóźnienie – rzuca sarkastycznie i na tyle
głośno, żeby go wszyscy usłyszeli. Uśmiecha się z wyższością.
Oczy ma zielone i błyszczące jak szmaragdy. – Ominęło mnie
coś oprócz zarzynania zwierząt? – Mówiąc to, wyciąga środkowy
palec w stronę grilla. – Mam nadzieję, że krowa, którą właśnie
zjedliście, wam smakowała. – Po tych słowach wybucha śmiechem.
Śmieje się tak, jakby malujący się na twarzach gości wyraz
odrazy był najzabawniejszą rzeczą na świecie.
– Ktoś jeszcze ma ochotę na piwo? – Niezręczną ciszę przerywa
głos ojca. Kiedy zdumieni sąsiedzi chichoczą i wracają
do przerwanych rozmów, Dupek kieruje się w stronę domu.
Zatrzaskuje drzwi z taką siłą, że widzę, jak drżą szyby.
Jestem oniemiała. Nie wiem, co to było i kim był ten człowiek,
który właśnie wszedł do domu. Kiedy dociera do mnie, że ze
zdumienia otworzyłam usta, zamykam je pospiesznie i odwracam
się w stronę Rachael.
Zagryza wargę i opuszcza na nos okulary.
– Domyślam się, że nie poznałaś jeszcze swojego przyrodniego
brata.''


PREMIERA 21 października!!! 

Przedsprzedaż w empiku: klik

Recenzja niebawem. Będą też konkursy.

Jesteście zainteresowani?  

74 komentarze:

  1. Jest to jedna z tych premier, na które czekam niecierpliwie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Jest na co czekać :)

      Usuń
    2. Witam, czy wiadomo kiedy bedzie pPolska premiera drugiego tomu?

      Usuń
    3. Premiera drugiego tomu przewidziana jest na marzec.

      Usuń
  2. Zapowiada się całkiem nieźle. Mogłabym się skusić ;).
    Gratuluje kolejnego patronatu i rekomendacji :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się skuś. Myślę, że się nie zawiedziesz.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  3. Pierwsze słyszę o tej książce, ale wiem już, że na pewno po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawi mnie ta książka, obym się nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że mimo wszystko nie będziesz rozczarowana ;)

      Usuń
  5. Ja podziękuję, ale Paulina czuje się zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że Paulina będzie zaciekawiona tą książką :)

      Usuń
  6. Cyrysiu, nie ma chyba tygodnia bez Twojego nowego sukcesu. Jestem pod wielkim, wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo mogłabym napisać o Tobie :) Też jestem pod wrażeniem Twoich osiągnięć.

      Usuń
  7. Dziewczyno puścisz mnie z torbami! :) Muszę mieć tą książkę,
    Z całego serca gratuluję sukcesu <3

    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co złego to nie ja :)
      A książkę polecam, naprawdę warto.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  8. Czekam na premierę! Uwielbiam czytać o zakazanych uczuciach ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam czytać o zakazanej miłości, dlatego powyższa książka idealnie trafiła w mój czytelniczy gust.
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  9. Fabuła ze streszczenia zapowiada się ciekawie. Zastanawiam się jak będzie w efekcie końcowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę teraz za wiele zdradzić, ale niebawem będzie recenzja to dowiesz się czegoś więcej :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie.

      Usuń
  11. Książka raczej nie dla mnie ;) Ale gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale nic na siłę.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  12. Jak Ty to robisz :) Niesamowite, a książka jak najbardziej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia :) A książkę gorąco polecam, naprawdę warto.

      Usuń
  13. klimat całkiem ciekawy powieści się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ksiązka zapowiada sie fajnie-a tematyka podobna do :STEPBROTHER DEAREST oraz STEPBROTHER BILLIONAIRE-COOLLEN MASTERS-tez o zakkazanej miłości przyrodniego rodzeństwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tych książek, ale na tę pierwszą będę polować, bo brzmi super. Druga też ciekawa, więc będę miała ją na uwadze. Dzięki wielkie!!! A Tobie oczywiście polecam powyższą pozycję.

      Usuń
  15. Wprawdzie nastolatka od dawna nie jestem, ale ostatnio coraz częściej sięgam po literaturę młodzieżową. I na tę powieść bym się skusiła. Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się skuś, bo moim zdaniem warto :)
      Dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  16. Chyba nie do końca jest to książka w moim typie, ale bardzo się cieszę z Twojego kolejnego sukcesu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, dlatego nie nalegam. Niemniej jest mi bardzo miło, że cieszysz się razem ze mną z mojego sukcesu. Aż serce rośnie - dziękuję!

      Usuń
  17. O, coś zdecydowanie dla mnie :) Czekam na Twoją recenzję, ale już czuję, że będę musiała kupić tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje:)
    Po książkę może sięgnę, poczekam na recenzję;) Strasznie podoba mi się ta okładka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje. Recenzja już niebawem. Mnie również okładka przypadła do gustu.

      Usuń
  19. Jestem mega ciekawa tej książki! Czekam na recenzje i konkurs :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ~Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest naprawdę świetna. Więcej zdradzę w swojej recenzji :)
      Pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie.Chętnie skorzystam.

      Usuń
  20. No ba... Jasne, że jesteśmy zainteresowani. :-) Gratuluję wspaniałego patronatu i już odliczam dni do premiery. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę ;)
      Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje i razem z Tobą odliczam dni do premiery DIMILY :)

      Usuń
  21. Już dawno nie byłam nakręcona na żaden tytuł jak na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! A na książkę może się skuszę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      I cieszę się, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  23. Gratuluję! A po książkę sięgnę z przyjemnością. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I ogromnie mi miło, że skusisz się na książkę.

      Usuń
  24. Muszę przyznać, że czuję się zaciekawiona, więc będę miała książkę na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie mniej na uwadze tę książkę, bo moim zdaniem warto.

      Usuń
  25. Tak już sobie zamówiłam. Kilka minut temu odebrałam e- maila od Wydawcy z materiałami prasowymi, więc napiszę o tej książce jutro u siebie. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacja! Czekam zatem na Twoje wrażenia z lektury.
      I dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  26. Gratuluję patronatu.

    Ja jednak nie mam ochoty na serię o miłosnych perypetiach nastolatków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Co do książki, nie namawiam skoro nie jestem nią zainteresowana.

      Usuń
  27. Jesteś moim mistrzem ;) Nie, jesteś nadczłowiekiem ;) Podziwiam Cię za pasję do promowania coraz to nowszych tytułów i oczywiście gratuluję. Czy Ty kiedykolwiek śpisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozbrajasz mnie swoim komplementami :) Nie znalazłam w sobie żadnych nadprzyrodzonych mocy, więc chyba jestem zwyczajnym człowiekiem :))

      Usuń
  28. Niecierpliwie czekam, aż książka trafi w moje ręce :D
    Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę zatem szybkich łowów :)
      I dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  29. Mam wrażenie, że to bardziej książka dla nastolatek... albo lektura na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to powieść skierowana w dużej mierze dla młodzieży, chociaż i nieco starsze osoby także znajdą tu coś dla siebie.

      Usuń
  30. Wielkie gratulacje! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  31. Wie ktoś może kiedy w sprzedaży będzie druga część?

    OdpowiedzUsuń
  32. A trzecia? Drugą już przeczytałam i aż mnie zjada co dalej? Ile w ogóle będzie? ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego ci mi wiadomo, Dimily jest trylogią, także jeszcze czeka nas trzeci tom, który ukaże się bodajże na lato(ewentualnie jesień), aczkolwiek jeszcze nie znam dokładnej daty.

      Usuń
  33. Jak będziesz znała konkretną datę to pisz. Koniecznie !

    OdpowiedzUsuń
  34. Książka jest świetna!!!!! Kiedy 3 ukaże się 3 tom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam do wydawnictwa w sprawie trzeciego tomu DIMILY, ale niestety jeszcze nie znają konkretnej daty. Ale jak coś będzie wiadomo, to od razu tutaj napiszę.

      Usuń
    2. Estella na swoim Ingramie poinformowała, że oficjalnie skończyła pisać trylogie Dimily, a co za tym idzie trzeci tom jest gotowy! Estella przeprasza za opóźnienia, a także dziękuje osobom, które w ostatnich tygodniach pomogły jej w pisaniu. Podobno trzeci tom, był najtrudniejszą rzeczą jaką napisała, wiele wylanych łez i nieprzespanych nocy.
      Stach myśleć co znajdziemy w środku!

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...