Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 24 października 2015

WYJĄTKOWE PREMIERY + KONKURS!!!

Moi Drodzy,
dziś swoją premierę mają dwie wyjątkowe powieści objęte przez LITERACKI ŚWIAT CYRYSI patronatem medialnym:

oraz
 
Obie książki są niezwykłe i niepowtarzalne!

 Gorąco zachęcam do lektury.

I zapraszam dziś do odwiedzania FP mojego bloga na Facebooku, gdzie są dwa konkursy.

Jeden konkurs ze SnB: KLIK

Drugi konkurs z ''Miles'': KLIK

Skusicie się?

A może ktoś już czytał którąś z powyższych książek? Jeśli tak, podzielcie się swoimi wrażeniami. 

13 komentarzy:

  1. CZytałam "Miles"- podobała mi się. Teraz mam ochotę na "Skazanych na ból":)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamierzam zmierzyć się z książką pani Agnieszki, bo po Twojej recenzji ciągle siedzi mi w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale na pocieszenie dodam, że niebawem będzie na moim blogu konkurs z książką SnB :)

      Usuń
  4. Póki co mam takie zaległości czytelnicze, że nie planuję żadnej z tych książek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem bardzo ciekawy debiutu tej młodej dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli kiedyś będzie mi dane przeczytać - nie odmówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już zgłosiłam się do booktouru z książką Miles, z chęcią ją poznam. ;) Druga pozycja też ciekawi, liczę na łut szczęścia w konkursach. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na "Miles" mam wielką ochotę, nie ukrywam!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...