Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 26 października 2015

Zapowiedź ''Garść pierników, szczypta miłości'' Natalii Sońskiej pod patronatem medialnym LŚC


Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę ''Garść pierników, szczypta miłości'' Natalii Sońskiej. 

Opis fabuły: 

Rozgrzej się herbatą z miodem… czujesz, jak pachną pomarańcze i goździki?

Hanna to nowoczesna kobieta, która poświęca wszystko budowaniu kariery. Zraniona przed laty, postanawia, że już nigdy więcej się nie zakocha. Miłość to dla niej staromodny przeżytek, a relacje z mężczyznami opiera na przelotnych romansach. Do czasu.

Wiktor to człowiek sukcesu, który szturmem wdziera się w życie Hanki. Kobieta wkrótce przekonuje się, że jest nie tylko przystojny i czarujący, ale także troskliwy i opiekuńczy. Kiedy Hanka ulega rodzinnej atmosferze przy wspólnym wypiekaniu pierników, coraz trudniej jej poprzestać na niezobowiązującej relacji.

Jakby tego było mało, popada w konflikt ze swoją przełożoną, której mąż jest jej dawnym ukochanym. Czy przeszłość stanie na drodze do szczęścia?

„Garść pierników, szczypta miłości” to doskonały przepis na zimową opowieść o poszukiwaniu szczęścia. Spróbujesz?

PREMIERA: 4 LISTOPADA!!! 

 Oficjalny profil N.Sońskiej na Facebooku  ---> KLIK

Recenzja niebawem. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

61 komentarzy:

  1. Po raz kolejny gratuluję. Wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu! :)
    Opis książki bardzo mnie zaintrygował. Będę czekać na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje.
      Recenzja będzie na dniach, ale już teraz gorąco polecam ''Garść pierników....''.

      Usuń
  3. Gratuluję patronatu! Książka ma tak klimatyczną okładkę i intrygujący opis, że muszę ją przeczytać. Czekam z niecierpliwością na premierę ;)
    Pozdrawiam Justyna z  książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Zgadzam się z Tobą - okładka jest szalenie klimatyczna. Wprost nie można od niej oczu oderwać. Fabuła również godna uwagi - polecam serdecznie.

      Usuń
  4. okładka jest taka cudowna że się gapię na nią od 5 minut:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zgadzam się z Tobą - okładka przepiękna.

      Usuń
  6. Gratuluję:) Mam wrażenie cyrysiu, że ostatnio każda książka jest objęta Twoim patronatem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:) Okładka cukierkowa:) Może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już ją sobie zamówiłam, a czytać będę w święta pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonała decyzja. Nie ważne, kiedy będziesz czytać, ważne, że w ogóle zamierzasz :)

      Usuń
  9. Gratuluję patronatu. Tym tytułem czuję się bardzo zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i ogromnie się cieszę, że tym razem jesteś zainteresowana proponowaną przeze mnie pozycją. Na pewno się nie rozczarujesz.

      Usuń
  10. Jestem zainteresowana. Przyjmij gratulacje i ode mnie :)
    A ja właśnie na rozgrzewkę piję herbatę imbirową z miodem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie.
      Dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje.
      Ja zazwyczaj piję tylko zieloną herbatkę, ale w drodze wyjątku mogę pokusić się o herbatkę z miodem, cynamonem i pomarańczą (imbiru nie lubię) :))

      Usuń
  11. Wielkie gratulacje :) Z niecierpliwością oczekuję recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Recenzja niebawem, jak ogarnę inne czytelnicze zaległości :)

      Usuń
  12. Gratuluję serdecznie! Jakoś dziwnym trafem naszła mnie ochota na pierniki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje.
      Jeśli masz ochotę na pierniki, to śmiało biegnij do sklepu. Wszak trzeba sobie jakoś umilić sobie ten czas do premiery książki ''Garść pierników....''. :)))

      Usuń
  13. Gratuluję patronatu :) Okładka jest przepiękna, taka idealna na tę porę roku. Czekam na Twoją recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Zgadzam się z Tobą - okładka jest cudna. A moja recenzja ukaże się na dniach.

      Usuń
  14. Gratulacje:)
    Na pewno będę chciała przeczytać, nie ma innej opcji, zwłaszcza że Czwarta Strona celuje w debiutach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Masz rację, wydawnictwo Czwarta Strona ma ''nosa'' do naprawdę dobrych książek :)

      Usuń
  15. jak Ty to robisz, że tyle patronujesz? Zżera mnie zazdrość! :) Gratuluję kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niebawem i Ty pochwalisz się jakimś sukcesem :) Trzymam za to kciuki.
      I dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  16. Ależ ładna okładka :-) Czekam na recenzję i gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także okładka urzeka.
      Recenzja niebawem. Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Zachęcam serdecznie do lektury. Myślę, że przypadnie Ci do gustu.

      Usuń
  18. Cyrysiu, jesteś po prostu wielka. Bardzo, bardzo Ci gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta okładka jest tak cudna, że aż chętnie kupię książkę właśnie dla samej okładki :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Okładka bardzo mi się podoba :) Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również okładka szalenie się podoba.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  21. Znów lecą do Ciebie moje gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :)
    A okładka tak klimatyczna, że brałabym tę książkę w ciemno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      A okładka faktycznie szalenie klimatyczna. Wprost nie można od niej oczu oderwać.

      Usuń
  23. Gratuluję patronatu! :)
    Książkę mam w planach, więc mam nadzieję że uda mi się ją przeczytać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Cieszę się, że książkę masz w planach. Na pewno się nie zawiedziesz.

      Usuń
  24. Gratuluję po raz kolejny :) Książkę mam w planach, już jakiś czas temu przyciągnęła moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i bardzo się cieszę, że masz zamiar poznać tę książkę.

      Usuń
  25. Serdecznie gratuluję kolejnego patronatu, książki jestem ciekawa, ogromnie podoba mi się subtelna i klimatyczna okładka :) Przyciąga moje oko ;)) Ciekawa jestem Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Moja recenzja już niebawem :)

      Usuń
  26. Gratuluję i niecierpliwie czekam na recenzję. Za piernikami wskoczyłabym w ogień, opis od razu mnie zachęcił. Może to śmieszne, ale tak było:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      Recenzja już napisana, więc niebawem wstawię ją na blog.

      Usuń
  27. Gratuluję kolejnego patronatu, znowu sukces, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. look at this website r7m12i0m40 bags replica gucci replica bags canada click here for more info r7s61j2w79 high quality replica bags replica bags wholesale hong kong w9a79e6a42 replica bags in pakistan hermes fake i0x25u0s08 replica bags hermes

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...