Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 17 października 2015

BOOK TOUR - ZAPISY: ''Dimily. Czy wspominałam, że cię kocham?'' Estelle Maskame.


Mam dzisiaj dla blogerów niespodziankę. Jako że LITERACKI ŚWIAT CYRYSI jest jedynym patronem blogowym książki: ''Dimily. Czy wspominałam, że Cię kocham?'' Estelle Maskame, przygotowałam dla blogerów Book Tour!

  ~ * ~

    Zasady przystąpienia do Book Touru ''Dimily. Czy wspominałam, że cię kocham?'' Estelle Maskame.



1. Chęć przystąpienia do akcji proszę zgłaszać do 22 października w komentarzach pod tym wpisem. W treści komentarza należy zamieścić adres swojego bloga. Kolejność zgłoszeń wpływa na kolejność na liście oczekujących. (I jednocześnie proszę o kontakt na maila: kryniame@wp.pl).

2. W ciągu 8 dni od otrzymania książki proszę opublikować recenzję na swoim blogu, w tytule uwzględniając frazę „Book Tour”. W recenzji proszę umieścić zdjęcie pierwszej strony z wpisami poprzednich Recenzentów oraz linki do stron organizatorów: bloga organizatora - LITERACKI ŚWIAT CYRYSI - oraz fanpage'a Feeria Young. Jeśli dodatkowo prześlecie link na adres: promocja@wydawnictwojk.pl, Wydawnictwo Feeria Young będzie mogło opublikować recenzję na fanpage'u na Facebook'u.
 

3. Po przeczytaniu książki proszę o kontakt z następną osobą z listy (otrzymacie od LITERACKI ŚWIAT CYRYSI adres mailowy do kolejnego Recenzenta). Bardzo proszę o wysyłkę listem poleconym priorytetowym.

4. Na koniec książka trafi z powrotem do Wydawnictwa, a zdjęcie strony z wpisami zostanie opublikowane na fanpage'u Feeria Young.

5. Każdy uczestnik proszony jest o wstawienie pod recenzją regulaminu akcji i kontakt z blogerką - cyrysią na maila kryniame@wp.pl w sprawie kontaktu z kolejnym recenzentem oraz opublikowania linku również na fanpejdżu Literacki Świat Cyrysi.


CZAS START!!!

32 komentarze:

  1. O! Poprawiłaś mi humor z samego rana. Zgłaszam się! Bradzo chce przeczytać tę książkę. Mam nadzieje, że mi się uda ;) książkomiłościmoja.blogspot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jesteś na liście Book Tour jako pierwsza :)
      Poproszę jeszcze o kontakt do mnie na maila.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Poproszę jeszcze o kontakt do mnie na maila, w celu ustalenia dalszych szczegółów.

      Usuń
  3. Zgłaszam się 😊 http://mozaika-literacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! http://siostry-w-bibliotece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się www.paulinakwiatkowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się ;) http://przeczytanki-czekolada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się☺ czytelniadominiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :-)
    niebieskazakladka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł, może zorganizuję coś takiego u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, planowałam przeczytać, więc akcja idealna. ;)
    ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł :)
    Sama na razie czekam na razie na własny egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zasypana książkami, więc niestety muszę zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie będę pewnie miała czasu przeczytać w 8 dni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest tak fascynująca, że ja przeczytałam ją w dwie noce :)

      Usuń
  14. Chętnie wezmę udział, więc zgłaszam się! :D
    http://zjadamszminke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką chęcią się zglosze :) książka zapowiada się świetnie :)

    poczytajmycos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte. Proszę jeszcze o kontakt mailowy.

      Usuń
  16. I ja się zgłaszam! :) W końcu taka okazja, aż żal nie skorzystać!
    http://sherry-stories.blogspot.com/
    Mail się pisze. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja już po lekturze, więc się nie zgłoszę, ale polecam bardzo bardzo :3 Książka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się zgłaszam !!! Nie do końca wiem o co chodzi ale posze pomoc w mailu a.panek2@wp.pl
    A moj blog to
    pomysl-na-bloga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się nie zgłosić, więc się zgłaszam :P
    http://kosmetyczny-bzik.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że się uda :)
    Zaraz smaruję maila :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    http://ivka86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się!
    http://tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie przystąpię do akcji :)
    Blog ostatnio trochę mało aktywny, ale recenzja się na pewno pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli jeszcze można ja też się zgłaszam :-)

    rozanygajslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...