Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 5 kwietnia 2016

ZAPOWIEDŹ: Tylko ty - Federico Moccia pod patronatem medialnym LŚC


 Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę ,,Tylko ty'' Federico Moccia.

~~ * ~~

W miłości nie liczą się żadne granice, nawet te państwowe. Federico Moccia, kultowy włoski pisarz, autor „Trzech metrów nad niebem” i  innych międzynarodowych bestsellerów powraca z „Tylko ty”, radosną i pełną emocji historią o włoskim chłopaku po uszy zakochanym w polskiej dziewczynie. 

Premiera już 27 kwietnia.

  Tym razem, co zupełnie wyjątkowe dla książek Moccii, akcja powieści rozgrywa się w Polsce. Skłonny do wzruszeń i bujania w obłokach Nicco udaje się wraz z niesfornym przyjacielem, Grubym, do Warszawy, by odnaleźć Anię, poznaną w Rzymie polską turystkę, w której się zakochał. Posiadany przez nich adres okazuje się jednak nieprawdziwy. Pozostaje im więc podziwiać pozostałe uroki polskiej stolicy – czyli inne dziewczyny. Serce działa jednak jak magnes: szczęśliwie natrafiają na wielki baner reklamowy z Anią w roli modelki.  Nicco dowiaduje się, że jego ukochana jest w Polsce bardzo popularna. Jej agentką okazuje się przebojowa Klaudia, dla której od razu traci głowę Gruby. Klaudia ma akurat wyruszać w interesach do Krakowa, gdzie mieszka Anna – towarzyszą jej Gruby i Nicco. Postanawiają zaaranżować przypadkowe spotkanie – tylko czy między Nicco a Anną na pewno wszystko potoczy się szczęśliwie?

  W „Chwili szczęścia” Federico Moccia przedstawił perypetie chłopaka szukającego prawdziwego uczucia, w „Tylko ty” dowodzi, że nie istnieją żadne bariery, których nie moglibyśmy pokonać, gdy nasze serce przepełnia miłość.

  „Tylko ty” to nie tylko romantyczna historia o tęsknocie, która popycha do bohaterskich działań, ale powieść, która w fascynujący sposób ukazuje zagraniczny punkt widzenia na polskie realia. Samo zaś życie wewnętrzne głównego bohatera przedstawił Moccia z ogromną plastycznością; świat jego pragnień, snów i wspomnień staje przed oczami czytelnikami jak żywy. Nicco i Gruby prowadzą rozmowy o odwiecznych prawach miłości i odrzucenia, a zarazem sprawdzają statusy na Facebooku i konta na Instagramie swoich byłych dziewczyn oraz rozprawiają o ulubionych filmach, programie X-Factor, Lady Gadze i zespole Coldplay.

  Wszystkie tytuły Federica Moccii sprzedały się w Polsce już w ponad 300 tysiącach egzemplarzy. Autor  przyjedzie z wizytą na tegoroczne Warszawskie Targi Książki i w dniu 21 maja spotka się ze swoimi  fanami. Na spotkanie z autorem z niecierpliwością czekają rzesze jego polskich czytelniczek i czytelników.



„– Czy wiesz, jak najlepiej sprawdzić, jak bardzo kogoś kochasz?
– Nie.
– Stracić go”.


„– We dwóch odkryjemy Polskę!
– Jasne, tak jakby nikt jej wcześniej nie odkrył […]
– Czy twoim zdaniem pierwsi odkrywcy Polski byli w kafejkach przy Placu Zbawiciela, gdzie przesiadują najpiękniejsze dziewczyny na tej planecie? Czy naprawdę muszę ci wszystko tłumaczyć”?



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

 Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :) 

  Jesteście zainteresowani tym tytułem?

21 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tej książki, głównie przez wzgląd na to, że akcja rozgrywa się w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dziś do mnie dotarła, niebawem się za nią biorę ;) gratuluję patronatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z racji tego, że to 3? tom, raczej nie, gdyż nie czytałam poprzednich części. Mimo wszystko, gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna książka, którą muszę dopisać do listy do przeczytania:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu, cieszy mnie fakt, że autor będzie na Warszawskich Targach Książki, może będzie okazja go spotkać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu! Kolejny do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje patronatu :) książkę mogłam mieć, ale odpuściłam, gdyż pierwszej części nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie. Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię książki tego autora. Najpierw jednak muszę przeczytać pierwszy tom, a potem zabiorę się za ten tytuł ;).
    Gratuluję patronatu oczywiście :).

    OdpowiedzUsuń
  10. A tuż obok patronat Książkowiru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moccia mnie totalnie nie kusi, nie wiem dlaczego. I chyba nie dam się przekonać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam pierwszą część i była dość ciekawa. Na półce stoi już "Tylko ty" i niedługo się za nią zabiorę. Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poczekam na Twoją recenzję:) Gratuluję patronatu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wczoraj dostałam ją jako recenzencką. Gratuluje patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję patronatu :) kolejny sukces do kolekcji i to chyba niemały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję. Bardzo miło wspominam chwile z książkami tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję patronatu- a to ciekawie, że tym razem akcja jest w Polsce. Podoba mi się ten przewodni cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawi mnie ta książka. Intryguje mnie to, jak autor poradził sobie z polską rzeczywistością :-)
    Gratuluje Cyrysiu :-)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...