Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 24 kwietnia 2016

KONKURS: ''Tylko ty'' z dedykacją od Ciebie

Kochani,
  
mam dla Was wyjątkowy konkurs, w którym można wygrać:
 
  Zadanie konkursowe:
Napisz dedykację do książki ,,Tylko Ty'', którą ofiarowujesz bliskiej Ci osobie.
Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę laureata (na podstawie mojej subiektywnej oceny), który otrzyma nagrodę, zaś jego dedykacja zostanie przeze mnie wydrukowana i dołączona do drugiego egzemplarza ,,Tylko ty'', który powędruje do adresata dedykacji.

Mam nadzieję, że wszystko jest jasne :) 
Podsumowując: jedna nagroda idzie do laureata najciekawszej moim zdaniem dedykacji, a drugą nagrodę otrzymuje adresat dedykacji :)


Będzie mi miło, jeśli:
         - zostaniesz obserwatorem mojego bloga
        - polubisz fanpage mojego bloga na Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie :)
 
Do dzieła!!! Naprawdę warto!!!
 
 Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagród jest
wydawnictwo Muza.
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest napisanie dedykacji dla bliskiej ci osoby.
4. Konkurs trwa od 24 kwietnia 2016 roku do 29 kwietnia 2016 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 2 maja 2016 roku.
6. Nagrodą są dwa egzemplarze ''Tylko ty'' Federico Moccia
.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy, którzy podpiszą się imieniem/nickiem oraz podadzą adres mailowy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi wybór innego wygranego.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

37 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny konkurs!!

    Dla Mojej Kochanej Bratniej Duszyczki!
    Oto powieść, która przeniesie Cię z promieniujących słońcem Włoszech do naszej potrzebującej optymizmu ojczyzny, byś zarówno Ty, jak i wszyscy Polacy poczuli to ciepło... i tę miłość nie znającej barier (szczególnie tych pomiędzy państwami).
    Ofiaruję Ci ją, byś na zawsze pamiętała, że w miłości nie ma rzeczy niemożliwych... a książka jest Twoim przyjacielem!
    Mam nadzieję, że "Tylko Ty" będzie właśnie taką przyjaciółką na lata, a nie tylko krótką znajomością - ponieważ Tylko Ty jesteś członkiem mojej rodziny, którą sama wybrałam!
    Z najcudowniejszymi pozdrowieniami!
    Marta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście obserwuję :D
      A mój adres to: krytykbook@gmail.com

      Usuń
  3. A ja się zastanowię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dedykację trzeba dodać w komentarzu tutaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dedykację należy napisać tutaj, w komentarzu.
      Potem ja wybiorę najciekawszą moim zdaniem dedykację i nagrodzę laureata 2 książkami - jedną dla niego, drugą dla adresata dedykacji. Prócz tego wydrukuje daną dedykację i włożę ją do książki. To będzie taki miły akcent :)

      Usuń
  5. Dedykuję mojemu mężowi by zawsze mnie kochał nawet jak czasem więcej czasu spędzam z książką niż z nim ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dedykuję mojemu mężowi by zawsze mnie kochał nawet jak czasem więcej czasu spędzam z książką niż z nim ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mojego kochanego męża!
    Bo tylko Ty...nikt inny nie jest tak kochany,
    Tylko ty...nikt nie potrafi tak pocieszyć,
    Tylko ty...nikt nie ma tak delikatnego dotyku,
    Tylko ty...pieścisz i całujesz tak czule,
    Tylko ty...sprawiasz, że zapominam o wszystkim,
    Tylko ty...nikt nie potrafi tak mówić Kocham Cię,
    I dlatego "Tylko Ty" to książka mój kochany dla Ciebie, bo Tylko Ty...mój na dziś, na jutro, na zawsze....
    Kocham Cię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię fanpage od dawna. Obserwuje również bloga!
    Udostępniam banerek na FB jako Patrycja Fornal ;)

    Moja dedykacja książeczki leci do mojej "siostry" Karoli Stobierskiej!

    Kochana! Dedykuje dla Ciebie Książke "Tylko Ty" Federico Moccia.
    Chociaż nie miałam okazji przeczytać, zapowiada się na powieść lekka i pogodna,Pozwoli nam miło spędzić czas. Zabawne momenty, wzruszające i szczere wyznania, poczucie humoru,my przecież lubimy takie historie ;) mam odczucie, że
    "Tylko Ty" nie jest tylko powieścią o miłości, ale także o przyjaźni, takiej prawdziwej, więc właśnie Tobie zdecydowałam się zadedykować ta książkę!;)
     Duzo razy w naszym życiu zastanawialiśmy się czy istnieje miłość od pierwszego wejrzenia, Czy to w ogóle jest możliwe? No bo jak po jednym spojrzeniu, nie znając osoby, można stwierdzić, że się w niej zakochało? Myślę, że znajdziemy odpowiedz w tej ksiazce, ale
    Jedno jest pewne, dla miłości jesteśmy w stanie zrobić wszystko i my dobrze o tym wiemy!;)
    Dla miłości po prostu nie ma żadnych granic. Jeżeli jest prawdziwa, to pokona wszelkie bariery, a jedynym językiem, który będzie jej towarzyszył będzie tylko i wyłącznie język miłości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Monika Stanisławska
    mionikastanislawska@op.pl

    Dla mojej mamy.Żadne słowa podziękowań
    w pełni nie wyrażą tego co dla nas robisz jednak chcę Ci bardzo podziękować:
    - za,to że walczyłaś o mnie i brata od samego początku i nie poddawałaś się pomimo trudnych i ciężkich chwil;
    - za to, że zawsze jesteś blisko zawsze kiedy jest tak potrzeba to podasz pomocną dłoń;
    - za to,że jesteś zarówno w dobrych jak i trudnych momentach mojego życia;
    -za to,że potrafisz nas wysłuchać i nawet jeśli nie popieresz wszystkich naszych decyzji to i tak stoisz za nami murem.
    Trudno jest wyrazić podziękowanie za to co Ty dla nas zrobiłaś dlatego niech podziękowaniem będą ye proste słowa kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  11. Książkę mam, więc życzę powodzenia innym :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Mamo,
    dedykuję Ci tę książę, ponieważ jesteś moją jedyną i najbliższą przyjaciółką. Gdyby nie Ty, nie Twoje rady i Twoje wsparcie na pewno byłabym dziś innym człowiekiem. Dzięki Tobie wiem, co w życiu jest dobre, ważne i prawdziwe. Dziękuję i kocham.

    Marta Bębnowicz
    martabebnowicz@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Znajomej bibliotekarce, która robi wszystko, by ludzie pokochali książki:
    Ewa, Tylko Ty będziesz wiedziała co zrobić z taką lekturą:)

    Jestem, lubie i udostępniam jako Iwona Pietrucha
    iwona067@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia dla wszystkich uczestników!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię tego autora, więc daję szansę innym. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dedykacja dla przyjaciółki Moniki:

    Kochana Moniu,
    Książkę, którą właśnie trzymasz w ręce, pragnę dedykować Tobie,
    bo nikt inny jak Ty potrafi udowadniać Światu, że prawdziwa przyjaźń mnoży radości i dzieli smutki;

    Z wyrazami przyjacielskiej miłości - Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  17. "Dla R. -
    bo wierzę, że Nasza historia również zakończy się happy endem."

    Fanpage na FB lubię jako Kasia Parzątka - Lipińska
    adres email: katarzyna_lipinska@poczta.onet.pl
    Post konkursowy oczywiście udostępniony. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Katarzyna Parzątka - Lipińska

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla Michała

    Pomimo wielu nieporozumień- Tylko Ciebie Chcę!!!
    Pomimo dzielących nas różnic- Tylko Z Tobą Chcę Być!!!
    Zawsze byłeś, jesteś i będziesz TYLKO TY!!!
    Fanpage ba Fb lubię jako Paulina Nowak
    Adres e-mail: rubi931@autograf.pl
    Post konkursowy udostępniony
    Serdecznie pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta niespodzianka, która masz w tej chwili przed sobą jest podziękowaniem za te wszystkie wspólnie spędzone lata. W ostatnich miesiącach robiłaś wszystko aby na bliska nam osoba czuła ciepło, opiekę, czułość. Dziękuję Ci za to. graz2007@interia.pl. Obserwuję jako Grażyna Grzesiak.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla Michała

    Pomimo wielu nieporozumień- TYLKO CIEBIE CHCĘ!!!
    Pomimo tak różnych charakterów- TYLKO Z TOBĄ CHCĘ BYĆ!!!
    I chociaż nie zawsze jest tak kolorowo byłeś, jesteś i będziesz- TYLKO TY!!!

    Obserwuję fanpage jako Paulina Nowak
    Adres e-mail: rubi931@autograf.pl
    Udostepniony post konkursowy��;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ula, moja kochana młodsza siostrzyczko,
    Tylko Ty przytulisz, gdy ciepła mi potrzeba
    Tylko Ty wszystkie moje troski odsyłasz w cień
    Tylko Ty obdarzasz mnie milionem uśmiechów
    Tylko Ty ocierasz moje łzy smutku
    Tylko Ty obdarzasz mnie zaufaniem
    Tylko Ty potrafisz pokazać mi, że proste rzeczy są najważniejsze
    Tylko Ty dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar jaki można dać
    Tylko Ty jesteś dla mnie światłem w tunelu
    Na Ciebie zawsze mogę liczyć
    Dziękuję Ci za to, że tak po prostu jesteś
    W dowód naszej siostrzanej miłości dedykuję Ci książkę "Tylko Ty" i ten piękny cytat:
    „Dla świata możesz być tylko zwykłym człowiekiem, ale dla mnie jesteś całym światem.”

    iza.81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Swoją książkę dedykuje Edycie,
    która jest, była i będzie moją siostrą przez całe życie.
    Chciałabym Ci podarować książkę Federica Moccacia- "Tylko Ty"
    Żeby poprawić humor Ci.
    Niech ta książka będzie wspomnieniem,
    Młodzieńczych lat spełnieniem.
    Książka opowiada o miłości,
    Która w sercu każdego zagości.
    Akcja książki toczy się w Warszawie,
    w której uczucie kwitnie prawie.
    Niech ta książka będzie powodem Twojego zaczytania
    i nocy nie przespania. :)

    e-mail: monia.hetz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: lenka941124
    Imię i nazwisko: Magdalena Dobrodziej
    Dedykacja: Skarbie! Twoja miłość, zapukała do drzwi mojego serca i weszła na jego teren nie zapytawszy o pozwolenie. Nie musiała o nie prosić, ponieważ była szalona, radosna, nieustępliwa i wyjątkowa. Była dokładnie taka, jaką każdy pragnie poznać i doświadczyć. Taka, o której nie można zapomnieć. Skubana, rozgościła się wygodnie w fotelikach sercowych komór i czekała cierpliwie aż jej słowa i dotyk sprawią, że w miejsce delikatnej nieufności zagości wyłącznie spokój i przywiązanie. Cwaniara, zakumplowała się nawet z rozumem, który dzięki tej znajomości, wymazywał z pamięci mój dotychczasowy wewnętrzny smutek i przyzwyczajenie do samotności. Niczym lekarz uzdrawiała rozdrapywane rany zamierzchłej przeszłości, a dowiedziawszy się, iż jestem gotowa na kolejny krok, zabrała mnie w podróż w nieznane. Troskliwością i czułością dodawała otuchy, gdy czasami zaczynało brakować wiary. Pomimo tych rozterek stawała wytrwale u mojego boku. Nie rozglądała się na boki, ponieważ wiedziała, że pewnego dnia wszystkie wątpliwości ulecą w przestworza - niczym płatki dmuchawców w zetknięciu z delikatnym ruchem powietrza. Była pewna tego, że się nie myli, a ja patrząc w jej oczy odczytywałam z nich prawdę i alfabet najbarwniejszych uczuć i emocji. Tonęłam w zielono-piwnej głębinie spojrzenia, które mówiło, że warto na tej miłości polegać i jej zawierzyć. Zawierzyłam jej i wiesz co? Nie żałuję, bo tylko Ty potrafiłeś mnie ocalić. Jakimś cudem udało Ci się wybudzić mnie pocałunkiem z odrętwienia, stagnacji, melancholii i nudnej wegetacji do prawdziwego życia. Widzisz? Zawsze w głębi serca czułam, że warto wierzyć w bajki i prawdziwą miłość! Kocham Cię! Pamiętaj! Tylko Ty! Zawsze i na zawsze! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla pierwszej i najważniejszej kobiety w moim życiu, którą kocham ponad wszystko – dla mojej mamusi, bez której nie byłoby mnie na świecie;)
    Mamo, to TY:
    - pokazałaś mi księżyc, pierwszy śnieg na świerkach i pierwszy deszcz,
    - dałaś mi dom, bezpieczeństwo, pewność siebie i rodzinne ciepło,
    - dzięki Tobie moje dni były pogodne, pełne radości i szczęścia,
    - zawsze mi pomagałaś i wspierałaś mnie w każdej chwili mojego życia.
    Kocham Cię za Twoje oczy, które spoglądają na mnie z czułością i za dłonie, które się o mnie troszczyły.
    Kocham za Twoje serce, które od zawsze darzy mnie miłością.
    Dziękuję Ci za cierpliwość, poświęcenie, wyrozumiałość i bezinteresowną miłość.
    Przez cały czas byłaś i nadal jesteś moją najlepszą przyjaciółką, powierniczką sekretów oraz wsparciem w trudnych sytuacjach.
    Dziękuję, że jesteś!!!
    Justyna Potomska
    juta18@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy Cię zobaczyłam w ławce na studiach, nie sądziłam, że tak się skończy. Przyjaźnią ponad wszystko, połączeniem umysłów, ściąganiem z dwóch różnych końców sali. A potem coś pękło. Pokłóciłyśmy się o taką głupotę, że żadna nie wiedziała, o co poszło. I się rozpadło. Opuszczony Twój ślub, mój... Nie było nas. A potem zobaczyłam Twój status na gg, że tęsknisz. Wiedziałam, że do mnie. Prawie widziałam Cię po drugiej stronie ekranu, jak czekasz... Odezwałam się. Rycząc, jak bóbr, z drżącymi dłońmi pisałam kolejne literki. I Twoja pomarańczowa kuchnia, jakby nigdy nic, jakby nic nas nie dzieliło. Jesteś jedyną osobą, która powie "Ty wiesz" i wiem, o co chodzi. Nasze "Ty wiesz" zawiera w sobie wszystko. Morti, Skarbie, dziękuję, że jesteś. Tyle lat.

    katarzyna.boron@outlook.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wierzę – minęło już 7 lat!
    Siedziałam w parku na ławce i czytałam książkę
    Ty podszedłeś i zapytałeś, czy zmrok nie zaszkodzi moim oczom
    Pomyślałam: „Chyba się zauroczyłam”

    Często potem siadywaliśmy na tej ławce
    Aż w końcu stała się ona „nasza”
    A ja myślałam: „Czy to miłość do grobowej deski?”

    Wkrótce podarowałeś mi małą książeczkę
    W jej wnętrzu znalazłam pierścionek zaręczynowy
    Pomyślałam: „Tak, na zawsze!”

    Po latach wszystkie nasze czynności stały się rutyną
    Czy coś w tym jednak jest złego?
    Nadal siadamy na naszej ławce i myślę: „Kocham Cię!”

    Dla mojego wyrozumiałego męża, Rafała,
    aby pomimo tego, że „księga miłości jest długa i nudna”,
    jak śpiewał Peter Gabriel,
    chciał ją ze mną czytać przez kolejne lata!

    Obserwuję i lubię jako: Edyta Chmura
    e-mail: edyta.cha@wp.pl
    Udostępniam na fb.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tylko Ty - kochasz mnie wytrwale
    Tylko Ty - mówisz do mnie czule
    Tylko Ty - otaczasz mnie opieką
    Tylko Ty - chcesz być ze mną zawsze
    Tylko Ty - przychodzisz do mnie w snach
    Tylko Ty - pobudzasz moje zmysły
    Tylko Ty - rozgrzewasz moje ciało
    Tylko Ty - jesteś dla mnie wszystkim

    Dla Ciebie Najdroższy z okazji naszej II rocznicy - Twoja Dagunia

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...