"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 1 kwietnia 2016

ZAPOWIEDŹ: Szczęście na wagę - Agnieszka Olejnik pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę ,,Szczęście na wagę'' Agnieszki Olejnik.

Data premiery: 27 kwietnia! 

~~ * ~~

Czy rozbitą brakiem empatii i szczerości rodzinę można ponownie scementować wspólnym szczęściem?
Czy ludzie, którzy stali się dla siebie obcy, mogą odbudować relacje i zacząć wszystko od nowa?


Ewa jest żoną i matką, całkowicie poświęconą rodzinnym obowiązkom. Jako dojrzała kobieta uświadamia sobie, że przestała realizować własne marzenia i czerpać radość z życia. Jej nie-szczęście pogłębiają rodzinne troski: miłość w małżeństwie dawno wygasła, natomiast nastoletnia Klaudia ukrywa przed rodzicami swoje problemy i odrzuca wszelką pomoc.

Gdy Ewa dowiaduje się o chorobie córki, postanawia zawalczyć o ich wspólne szczęście. Zdrową dietą i treningiem fizycznym chce przywrócić równowagę w życiu Klaudii i ponownie zbliżyć się do córki. Pragnie, by to była ich wspólna terapia. W tym samym czasie Ewa poznaje mężczyznę, który może być szansą na jej własne szczęście.

Agnieszka Olejnik po raz kolejny z ogromną wnikliwością opisuje prywatne dramaty ludzi, które są w istocie uniwersalnymi problemami, dotyczącymi każdego z nas. Szczęście na wagę to powieść przełamująca stereotypy i pokazująca, jak ważna jest harmonia między poświęceniem dla innych a troską o samorealizację.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

 Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :) 

  Jesteście zainteresowani tym tytułem?

31 komentarzy:

  1. Ty to jesteś... Gratuluję kolejnego patronatu; będę wypatrywać tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam autorki, więc tym bardziej jestem zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Idziesz jak burza do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu! A tytuł mnie bardzo ciekawi, jak to szczęście się waży...
    PS Dziś koniecznie do mnie! To nie żart :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczekam na Twoją recenzję i wtedy zdecyduję czy chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu :) Po raz kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiła mnie ta książka. Gratuluję oczywiście kolejnego patronatu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulacje - chętnie przeczytam recenzję tego tytułu zanim podejmę decyzję o bliższym poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo! Czytałam Zabłądziłam i bardzo chętnie sięgnę po inne książki autorki. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam wszystkie książki Olejnik, więc i po tę sięgnę na 100% :).
    Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie Ci gratuluję!
    Czekam z niecierpliwością na recenzję! Książka zapowiada się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje patronatu!! juz czekam na wiecej!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie, ale Paulina nie może się już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyna z porcelany bardzo mi się podobała, dlatego TAK, jak najbardziej jestem zainteresowana :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie zważę to "Szczęście..."

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię styl tej autorki, więc ten tytuł także mnie kusi:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, że jesteśmy zainteresowani! A przynajmniej ja jestem :) Gratuluję kolejnego sukcesu, choć wcale mnie to nie dziwi- wszyscy Cię kochają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam twórczość pani Agnieszki, jest moją ulubioną polską autorką i nie mogę się doczekać tej książki! Wiem, ze się nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie czytałam jeszcze książek autorki, więc czemu nie poznać jej od tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Krysiu :) Bardzo chcę tę książkę przeczytać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Krysiu :) Bardzo chcę tę książkę przeczytać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję, czuję się zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję sukcesu! Książka jak najbardziej mnie interesuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję patronatu.

    Książkę na pewno poszukam, bo uważam, że taka harmonia między bycie dla innym a siebie jest bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń
  25. To mój pierwszy patronat - cieszę się z doborowego towarzystwa 😁

    OdpowiedzUsuń
  26. Opis mnie szczerze zaciekawił, wiec pewnie sięgnę. Gratuluję kolejnego patronatu. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...