"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 8 kwietnia 2016

BOOK TOUR - ZAPISY: Unieważnienie - Emma Chase + konkurs

  Moi Drodzy
 
Mam dla Was niespodziankę!

Przygotowałam dla blogerów (książkowych, kosmetycznych, modowych etc.)  Book Tour z książką

 ,,Unieważnieni'' Emmy Chase.


 ~ * ~

    Zasady przystąpienia do Book Tour:


1. Chęć przystąpienia do akcji proszę zgłaszać do 13 kwietnia w komentarzach pod tym wpisem. Kolejność zgłoszeń wpływa na kolejność na liście oczekujących. 
(Jednocześnie proszę o kontakt na maila: kryniame@wp.pl, w celu przekazania swoich danych do wysyłki).

2. W ciągu maksymalnie 10 dni od otrzymania książki proszę opublikować swoją recenzję na blogu oraz w jednej, dowolnie wybranej przez siebie księgarni internetowej np. Empik, Matras, Selkar itp. 

W swojej recenzji proszę uwzględnić frazę „Book Tour”, wstawić link do regulaminu akcji  i umieścić zdjęcie pierwszej strony z wpisami poprzednich osób oraz linki do stron organizatorów: bloga organizatora - LITERACKI ŚWIAT CYRYSI - oraz fanpage'a serii Tangled

3. Po przeczytaniu książki proszę o kontakt z blogerką - Cyrysią, w sprawie kontaktu z kolejnym uczestnikiem. Bardzo proszę o wysyłkę listem poleconym priorytetowym.

4. Na koniec książka trafi z powrotem do wydawnictwa Filia, a zdjęcie strony z wpisami zostanie opublikowane na jego fanpage'u.

 
Ale to nie koniec niespodzianek!

Każdy uczestnik Book Tour weźmie udział w losowaniu nagrody: 1 książki z listy wydawniczej zaproponowanej przez wydawnictwo Filia.

~~ * ~~ 
 

Mam też pewną propozycję - wysyłając książkę kolejnemu uczestnikowi, włóżcie do koperty jakąś niespodziankę. 
Może to być zakładka do książki, długopis, coś słodkiego, a może jakąś niepotrzebną Wam książkę? 
Dzięki temu każdy z Was będzie miał coś fajnego na pamiątkę.
Oczywiście do niczego nie zmuszam :)
 
 CZAS START!!! 

ps. Jak pewnie niektórzy z Was zauważyli, utworzyłam (u samej góry) nową stronę z napisem: Book Tour. Dzięki temu łatwiej Wam będzie śledzić przebieg danej książki. Można też kliknąć po prawej stronie w panelu bocznym w zdjęcie z napisem: kontroluj Book Tour, który zawiera odnośnik do ww. strony.

35 komentarzy:

  1. Super pomysł, szczególnie z czymś na pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Emma Chase <3 Bardzo chętnie się zgłaszam i już piszę maila!
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ☺
    Mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana chętnie bym wzięła udział, ale niedługo wyjeżdżam i nie mam jak ;)
    Masz chyba pomyłkę w dacie ;) 13 marca już był, więc pewnie pomylił Ci się miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda :(
      Datę faktycznie pomyliłam :) Dzięki za zwrócenie uwagi :)

      Usuń
  5. Kochana a jak mieszkam w Uk to też mogę się zapisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo, usługi pocztowe w obrocie zagranicznym są bardzo drogie i nie chciałabym nikogo narażać na takie koszta, dlatego obstaje przy Book Tour jedynie w obrębie naszego kraju.

      Usuń
  6. Powodzenia, może książkę miała okazję przeczytać w inny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! :)

    bohaterkatragiczna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)

    esorrosester@gmail.com
    bukroom.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    martucha180@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się. Jutro napiszę e-maila z danymi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile czytelniczych maniaczek :D Ja niestety w 10 dni chyba nie dam rady bo ostatnio mam sporo na głowie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Opinie.kwiatuszka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Opinie.kwiatuszka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Swój egzemplarz już mam, więc wszystkim życzę przyjemnego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Książkę już przeczytałam, jest w drodze do Sylwii z bloga RavenStark ;)

      Usuń
  16. Zgłaszam się!
    patrycja.dorotka@gmail.com

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja się zgłaszam z ogromną przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ulga ze jeszcze zdążyłam !
    Zgłaszam się oczywiście :)
    izaziebax3@gmail.com
    poczytajmycos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ulga ze jeszcze zdążyłam !
    Zgłaszam się oczywiście :)
    izaziebax3@gmail.com
    poczytajmycos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. dupa już nie zdążyłam....tyle pracy ze mi tydzien nie wiem kiedy minał :( no nic do następnego booktour sie zglosze. Mam nadzieje,ze nie przegapie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że się dopiero teraz o tym dowiedziałam, planujesz może w przyszłości inne tego typu wydarzenia? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niedalekiej przyszłości planuje jeszcze dwa Book Tour, a czy będzie więcej? Nie wiem, ale pewnie tak ;)

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...