Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 19 kwietnia 2016

KONKURS: Moja kulinarna namiętność ♥

Kochani,
 
mam dla Was konkurs, w którym można wygrać:

 
  Nie wiem czy wiecie, ale jedną z moich największych namiętności jest ... jedzenie. Lubię jednak, gdy dana potrawa nie tylko bosko smakuje, ale i pięknie wygląda. I tu mam dla Was zadanie konkursowe....
 
Oczaruj mnie swoim popisowym daniem.
 
Zdjęcie, które najbardziej mnie zachwyci i sprawi, że będę chciała je ''jeść oczami'' zostanie nagrodzone książką ''Stinger. Żądło namiętności.  
Mile też widziany krótki opis Waszej potrawy.


Swoje prace proszę przysłać na maila: kryniame@wp.pl


 Do dzieła!
 
 Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest
wydawnictwo Helion.
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest ukazanie w formie zdjęcia swojego popisowego dania. Wygrywa ta fotka, która najbardziej pobudzi moje zmysły wzrokowe.
4. Konkurs trwa od 19 kwietnia 2016 roku do 25 kwietnia 2016 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 28 kwietnia.
6. Nagrodą jest jeden egzemplarz ''Singer. Żądło namiętności Mia Sheridan
.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy, którzy podpiszą się imieniem/nickiem oraz podadzą adres mailowy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi wybór innego wygranego.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

19 komentarzy:

  1. O kurczę, to wyzwanie rzuciłaś, bo każdy ma inny smak i gust :) powodzenia :) ja się muszę zastanowić, czy chcę, bo ten tytuł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu już nie chodzi o smak, bo go nie wyczuje :) Jedynie zależy mi na estetyce dania, by wyglądało tak apetycznie, żebym nie mogła się mu oprzeć :)

      Usuń
    2. Ale widok przywołuje wspomnienie smaku :) ja np wątróbkę odrzuciłabym w przedbiegach, Osobisty śledzia i inne rybki ;)
      Ale ja już mam plan ;) dla sportu

      Usuń
    3. Ale ja myślę, że odpowiednio udekorowana wątróbka też może wywołać ślinotok :)
      Czekam zatem na twój plan :)

      Usuń
  2. Świetny konkurs :D Ja także uwielbiam jedzenie, niestety :D. Może w weekend uda mi się coś wykombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje danie poleciało. Mam tylko nadzieję, że nie wystygnie. Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam odbiór.
      Ale zrobiłam się głodna ;)

      Usuń
  4. Zadanie na pewno oryginalne ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też coś przesłałam :-)
    patrycja.kuchta.uk@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje danie już wysłałam. Życzę wszystkim powodzenia :)
    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę udzial!:D konkurs jak najbardziej super! inny niż wszystkie, bardzo pomysłowy i mi się podoba;) Oby takich więcej! :)
    Fotka przesłana, mam nadzieję, ze się spodoba:D:D
    Email: patyszkaaa@gmal.com ;)
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    mail przed chwilką wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zg£aszam sie i ja:)! Moje danie wys£ane! Smacznego:)
    Email: karolina.wk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...