"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 13 kwietnia 2016

WYNIKI KONKURSU: Chce spadek!

Kochani,

nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu, w którym można było wygrać:


 Miłość w spadku - Agnieszki Rusin (recenzja - klik).


Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuję za tak liczny udział w konkursie.

  Wasze wypowiedzi były ciekawe, zaskakujące, czasem zabawne, a czasem
przejmujące.

 
Życzę Wam, abyście kiedyś dostali w spadku to, czego pragniecie :)
 
 Wracając do meritum - nagroda wędruje do...
 
  

  Chciałabym otrzymać w spadku (od kogokolwiek) złotą rybkę, która spełniłaby trzy moje życzenia ;) Nie poprosiłabym rybki o jakieś dobra materialne. Poprosiłabym ją o:
1. Dobry wzrok - bym do późnej starości mogła czytać książki, nie musząc używać lupy ;)
2. Dozgonnych przyjaciół - z którymi mogłabym wymieniać się refleksjami na temat przeczytanych książek.
3. O uśmiech dla tych najbardziej potrzebujących - by w chwili ostatniej wędrówki potrafili cieszyć się życiem. 


~~ * ~~

Chciałabym dostać w spadku historię mojej rodziny, do przechowania. Marzy mi się wielkie pudło, przykryte wieczkiem i przewiązane wstążką. A w środku cała sterta listów. Mojej mamy, babci, prababci i kilku pokoleń kobiet wstecz. Historie miłości, zdrad, opowieści o wojennej zawierusze i trudach życia. Codzienne troski i niecodzienne historie, które zatarł czas, a na kartkach ożyją. To byłaby podróż życia, może tylko wstecz, a może rozpoczęłaby podróż do miejsc, gdzie te kobiety były? A może i moje listy by tam trafiły i przekazałabym je dalej? O tak, to mi się podoba :)


Gratuluję!

16 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo ;) Ogromnie się cieszę ;)
    Gratuluję również Angelo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Takie pudło z listami też bym chętnie splądrowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pani Grażynie i dziękuję :) za nagrodę i za pudło :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...