Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

ZAPOWIEDŹ: Noc Perseidów - Edyta Świętek pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę ,,Noc Perseidów'' Edyty Świętek.

~~ * ~~
Czy istnieje miłość aż do końca świata? Tak miało być w przypadku Emilii i Tomka, którzy tworzyli parę od „zawsze”. Jednak los bywa przewrotny i wtedy, gdy wszystko wydaje się już ustalone, zmierzając do szczęśliwego zakończenia, historia nagle zaczyna zmieniać swój bieg... 

Tuż przed ślubem Tomek zaczyna mieć wątpliwości. Bardzo kocha Emilię, lecz ta poważna decyzja skłania go do refleksji nad tym, jak ma wyglądać jego dalsze życie. Czy ta miła, ale prosta, niemająca większych ambicji i nieprzykładająca wagi do swojego wyglądu dziewczyna sprosta jego wymogom? Gdyby tylko czasem kupiła sobie jakąś modną sukienkę albo chociaż pomalowała paznokcie… Kiedy poznaje Adriannę, odkrywa, że właśnie takiej kobiety pragnie – ambitnej, wyzwolonej, za którą oglądają się wszyscy mężczyźni. Rozdarty pomiędzy miłością a egoistycznymi pragnieniami, musi podjąć ostateczną decyzję, która w równym stopniu zaważy na dalszym życiu tych trojga… 

Czyje marzenia, wypowiedziane w noc Perseidów, spełnią się, a które będą musiały odejść na zawsze w zapomnienie?


--------------------------- 

 
Brawo za tytuł. Brawo za okładkę i brawo za odważną historię, która doskonale ilustruje powiedzenie: „Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz”. Mocna książka, taka, jak lubię. Polecam!
Joanna Sykat, autorka m.in. Jutro zaświeci słońce i Tylko przy mnie bądź.

 
~~ * ~~

Spod pióra Edyty Świętek wychodzi następna fascynująca opowieść, utkana z okruchów życia, a autorka umacnia nią swoją pozycję wśród najlepszych przedstawicielek polskiej literatury obyczajowej. To powieść o wszystkich najistotniejszych aspektach życia. W jej tle wielka miłość, namiętność, zdrada, łzy, szczęście, rodzina, pieniądze. A na pierwszym planie marzenia − wypowiedziane w noc Perseidów, magiczny czas, kiedy podobno się spełniają...
Joanna Szarańska, autorka I że ci nie odpuszczę 

 

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :) 

  Jesteście zainteresowani tym tytułem?

20 komentarzy:

  1. Ja jak najbardziej jestem zainteresowana,bo książka idealnie trafia w mój czytelniczy gust :) Czekam zatem niecierpliwie na Twoją recenzję :) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze książek autorki, więc czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka wprawdzie niezbyt mi się podoba, ale fabuła wydaje się być niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że jestem zainteresowana. Okładka cud(ow)na!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się całkiem, całkiem:)
    Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam kilka książek tej pisarki. Tą również zapowiada się bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :D
    Szczególnie, że o autorce już słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka może być bardzo ciekawa, podoba mi się fabuła i przyrost wątpliwoście bohatera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię pióro autorki. I imię Emilia, to już muszę przeczytać :) Pozdrawiam serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Okładka, tytuł i opis naprawdę świetne! Koniecznie muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny tytuł, cudowna okładka i treść bardzo interesująca :) Chętnie przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fabuła zapowiada się bardzo ciekawie :) Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem jej bardzo, bardzo ciekawa! Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie gratulacje! Chętnie przeczytam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję patronatu! Jeżeli chodzi o książkę to wydaje mi się ona bardzo ciekawa, będę o niej pamiętać podczas kupowania nowych pozycji na półkę! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję patronatu :) Zainteresowana tytułem jak najbardziej jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, los była przewrotny- zainteresowana jestem książką.

    Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę zapoznać się z książkami Świętek, na pewno warto przeczytać książki tej polskiej autorki :))

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...