Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 21 kwietnia 2016

ZAPOWIEDŹ: Moje serce należy do ciebie - Alessio Puleo pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę ,,Moje serce należy do ciebie'' Alessio Puleo.
 
~~ * ~~ 

 Historia młodzieńczej miłości w bardzo romantycznym wydaniu, rozgrywająca się jednak we współczesnych i bliskich życia realiach.

Przedmowę do książki napisał popularny autor Federico Moccia.

W klasie 18-letniego Alexa pojawia się nowa uczennica, Ylenia. Chłopak postanawia zwrócić na siebie jej uwagę. Ale Ylenia skrywa tajemnicę i postanawia trzymać chłopaka na dystans. W końcu jednak nie jest w stanie przeciwstawić się uczuciu. Alex jest pewien, że nic ich nie rozłączy, dopóki się nie dowiaduje, że dziewczyna cierpi na ciężką i nieuleczalną wadę serca. Jej jedyną szansą jest przeszczep. W dniu egzaminu maturalnego Alex odbiera telefon ze szpitala z informacją, że Ylenia jest umierająca. Wybiega zrozpaczony na ulicę...



Premiera 11 maja!

  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy i inne niespodzianki :) 

  Jesteście zainteresowani tym tytułem?

28 komentarzy:

  1. Oczywiście, że jestem zainteresowana! Intrygujący tytuł a fabuła to już w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo wzruszająco. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, ze uda mi się ją przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również gratuluję, a książkę oczywiście chcę przeczytać😌

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo zainteresowana tym tytułem i gratuluję Ci ogromnie kolejnego patronatu. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu, wygląda na emocjonującą lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie młodzieńcze historie o miłości raz w czas :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! To bardzo duże wyróżnienie. Przyznam, że okładka mnie zachwyciła. Liczę na dużo wzruszeń, dlatego niecierpliwie czekam na premierę. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję patronatu. Fabuła książki zapowiada wiele emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję patronatu! Będę czekać na obiecane atrakcje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję patronatu. Zapowiada się bardzo poruszająca lektura. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję serdecznie! Książka kusi mnie ogromnie i na pewno dam jej szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie. Mam nadzieję, że będę mogła się zapoznać ;)

    Pozdrawiam!
    http://myfantasticbooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba sie domyślam dalszego ciągu...
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że mnie zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi ciekawie. Gratuluję kolejnego patronatu, już nie nadążam ich liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie jestem zainteresowana :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wystarczył mi sam tytuł i już wiem że bardzo chcę ją przeczytać!Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
  19. Z lekka nie nadążam już za Twoimi patronatami i rekomendacjami, ale super, cieszę się i wszystkie Twoje sukcesy śledzę z uwagą:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie książki lubię czytać, więc niecierpliwie czekam :) i gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  21. oo coś czuję, że będę polowała na tą książkę

    OdpowiedzUsuń
  22. ale film będzie? bo wolała bym film obejrzeć. Tylko pytanie ..kiedy będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nic nie wiem o filmie, ale jak tylko czegoś się dowiem, to od razu poinformuję o tym na blogu.

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...