"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 6 kwietnia 2016

DWIE PREMIERY + KONKURSY!


Moi Drodzy,

dziś swoją premierę mają dwie niezwykle interesujące powieści objęte przez LITERACKI ŚWIAT CYRYSI patronatem medialnym: 
oraz

Z tej okazji zapraszam dziś do odwiedzania FP mojego bloga na Facebooku, gdzie są konkursy z obiema książkami.

Jeden konkurs z ''Nie dla ciebie'': KLIK

Drugi konkurs z ''Miłość w spadku'': KLIK



Skusicie się?

Czytał już ktoś którąś z powyższych książek? Jeśli tak, podzielcie się swoimi wrażeniami. 

11 komentarzy:

  1. ta okładka z czerwienią podoba mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na obie te książki mam ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie książki wydają się ciekawe, pójdę o nie zawalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam, jeszcze raz gratuluję patronatów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są interesujące :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W konkursach wzięłam udział.
    I jeszcze raz gratuluję patronatów :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niebawem biorę się za Nie dla ciebie - nie mogę się doczekać!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam żadnej z tych książek. Okładki mają obłędne :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...