Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 28 kwietnia 2016

WYNIKI KONKURSU: Moja kulinarna namiętność ♥

Moi Drodzy,
 
  naszedł czas, by ogłosić wyniki konkursu, w którym do wygrania był jeden egzemplarz książki:
 
Serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom za wysiłek kulinarny i nadesłane przepiękne fotografie. 
 
Chciałabym żeby każdy z Was otrzymał nagrodę, ale niestety, zwycięzca może być tylko jeden. 
  
Mało kto wie, że nie przepadam zbytnio za słodkościami. Czasami, co prawda zdarza mi się ''zgrzeszyć'', jednak moją największą kulinarną namiętnością jest sushi. To moja obsesja :)

Ale wracając do meritum - według mnie najbardziej apetyczne zdjęcie, które aż chce się jest oczami należy do: Karoliny Morka.
 
Wygląda lekko, wiosennie, kusząco i efektownie :)

Ślimaczki a'la pizzerinki z ciasta francuskiego z sosem pomidorowym, szynką, serem i bazylią w towarzystwie sałatki a'la grecka z sosem ziołowo-czosnkowym.
~~ * ~~

Chciałabym jeszcze wyróżnić 5 innych prac, które także wyglądają niezwykle smakowicie.



Gratuluję!

20 komentarzy:

  1. Gratuluję, wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłodniałam :D
    Gratulacje! :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiad mam z głowy... ech, takie smakowitości.
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo serdecznie! Jestem przeszczęśliwa :D
    P.S.Ja również uwielbiam sushi i nawet w pierwszej wersji to sushi miałam robić...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Idę coś zjeść, choć chyba nie tak smacznie...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli smakuje tak cudownie jak wygląda... ;)
    Przepiękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, nie dziwię się, że wygrała pani Karolina, bo stworzyła niesamowitą kompozycję! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ pięknie i apetycznie wyglądają te ślimaczki:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...