Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 14 czerwca 2016

ZAPOWIEDŹ: Błąd - Elle Kennedy - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Błąd'' Elle Kennedy.

~~ * ~~
 
JEDNA Z NAJCHĘTNIEJ CZYTANYCH POWIEŚCI PRZEZ UŻYTKOWNICZKI NAJWIĘKSZEGO PORTALU LITERACKIEGO GOODREADS.

 …on lubi zdobywać nie tylko bramki...
 
John Logan może mieć każdą dziewczynę. Dla gwiazdy hokejowej ligi uniwersyteckiej życie to nieustająca zabawa i szybkie numerki, ale za zabójczym uśmiechem i luzackim wdziękiem kryje się przybierający na sile strach przed nieuchronną przyszłością bez perspektyw, która czeka go po ukończeniu studiów. Spotkanie z seksowną Grace Ivers, studentką pierwszego roku, jest odskocznią, której właśnie tak bardzo potrzebuje… Jednak gdy po bezmyślnym błędzie ona znika z jego horyzontu, Logan postanawia udowodnić, że zasługuje na drugą szansę.
 
…ale dla niej będzie musiał wejść na wyższy poziom gry…
 
Po kiepskim pierwszym roku studiów Grace Ivers wraca na uniwerek w Briar starsza, mądrzejsza, a do tego wybiła sobie z głowy aroganckiego hokeistę, któremu niemal oddała dziewictwo. Nie jest już tą naiwną i prostolinijną dziewczyną, która dawała się wodzić za nos, gdy spiknęli się po raz pierwszy. Jeśli John Logan myśli, że ona znów będzie na każde jego skinienie jak wszystkie znane mu hokejowe króliczki, to jest w błędzie. Chce ją odzyskać? Musi się więc mocno postarać. W tej rozgrywce to Grace dyktuje warunki… i ma zamiar dać Loganowi porządny wycisk.


Premiera: 04.07.2016

  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :) 

  Jesteście zainteresowani tym tytułem?

35 komentarzy:

  1. Odliczam dni do premiery! Układ pochłonełam w kilka dni, książka bardzo przypadła mi do gustu, tak samo jak styl autorki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Premiera już tuż, tuż :) Naprawdę warto czekać, gdyż ,,Błąd'' jest równie rewelacyjny co ,,Układ''.

      Usuń
  2. Paulina będzie chciała czytać ,,Układ". Jak jej się spodoba, pewnie sięgnie też po kontynuację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem niemal pewna, że ,,Układ'' przypadnie jej do gustu. Mnie w każdym razie wprost zachwycił.

      Usuń
  3. Gratuluję i bardzo zazdroszczę tak wspaniałego patronatu! <3 Książkę przeczytam na sto procent. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje. Masz rację, patronować tak świetniej książce to wielki zaszczyt. Jestem prze-szczęśliwa.

      Usuń
  4. Baaardzo zazdroszczę Ci tego patronatu! Czytałam Układ i baardzo mi się podobał. Nie mogę się doczekać Błędu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również byłam zachwycona ,,Układem''. Nawet miałam zaszczyt rekomendować tę powieść. A teraz promować ,,Błąd'', co mnie ogromnie cieszy. Polecam serdecznie!

      Usuń
  5. Na razie nie jestem zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jeden z tytułów, które muszę mieć i na które z niecierpliwością wyczekuję. Gratuluję patronatu! ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, aby ,,Błąd'' czym prędzej trafił w Twoje ręce :)
      Dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  7. Cieszę się z Twojego sukcesu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładka pierwszego tomu jest ok, ale ta drugiego jest okropna. Aczkolwiek książkę na pewno przeczytam :D
    Oczywiście gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się podobają obie okładki. Każda z nich ma swój urok.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  9. Wiesz, jak się nie mogę doczekać?!
    Odliczam dni! Naprawdę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę doczekać się premiery, bo chcę papierowy egzemplarz :) Zatem razem zaczynamy odliczanie :)

      Usuń
  10. Układem wciąż jestem zachwycona, o czym świadczy moja wczorajsza recenzja, więc zdecydowanie jestem "napalona" na kolejną książkę Kennedy! Ale zgodzę się z poprzedniczką: okładka jest okropna ;___;
    Nie mniej, wierzę, że Błąd będzie równie cudowny jak Układ. ;)
    Pozdrawiam,
    recenzje-koneko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam już Twoją recenzję i mogę podpisać się pod nią w zupełności :)
      A co do okładki ,,Błędu'' - mnie osobiście pasuje. Ma swój jakiś urok. Ale i tak najważniejsza jest treść :)

      Również pozdrawiam!

      Usuń
  11. Co za patronacki rozpęd! Gratuluję! A o książkę warto walczyć, bo wydaję się być kusząca. Pobudza wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Odnośnie ,,Błędu'' - zdecydowanie warto go poznać :)

      Usuń
  12. Gratuluję patronatu, a książkę przeczytam z przyjemnością. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      Cieszę się, że masz zamiar przeczytać ,,Błąd''. Na pewno się nie rozczarujesz.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  13. Mogłaby mnie zainteresować ta pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prawie płakałam z radości, że wydają tak szybko kolejną część <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też cieszyłam się jak głupia na wieść o kolejnym tomie :)

      Usuń
  15. Gratulacje 🎆 wiesz- prędzej, czy później książkę przeczytam. Przeważnie czytam to co polecasz😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada sie ciekawie, o hokeiście nie czytałam.
    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję patronatu! :)
    Książka zapowiada się ciekawie, ale najpierw muszę przeczytać "Układ".

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny patronat! Zapowiada się ciekawa fabuła :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...